« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
در سومین روز از هفته احسان و نیکوکاری
یک هزار و 615 مورد جهیزیه و کمک به ازدواج مجدد با اعتباری بیش از 31میلیارد و 710 میلیون ریال امسال به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.


پایگاه خبری آوای رودکوف : كميته امداد در يك ابتكار و اقدام خداپسندانه از سال 1370 تاكنون با تدارك جهيزيه و پرداخت هديه ازدواج موجبات ازدواج آسان، بي پيرايه و آبرومندانه تعداد زيادي از دختران و پسران جوان را فراهم ساخته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، محمد نظری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اهداء جهيزيه به نوعروسان تحت حمايت یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برای ازدواج جوانان تحت حمایت و خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد است، گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری 178 مورد جهیزیه با اعتبار سه میلیارد و 560 میلیون ریال به نوعروسان در آستانه ازدواج پرداخت شد.

وی با بیان اینکه کمک هزینه تأمین جهیزیه به صورت بلاعوض و تا سقف ۲۰ میلیون ریال به نوعروسان مددجو پرداخت می شود، یادآور شد: یک هزار و 615  مورد جهیزیه و کمک به ازدواج مجدد با اعتباری بیش از 31میلیارد و 710 میلیون ریال امسال به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است. 

نظری با اشاره به اینکه 735 مورد هدیه ازدواج با مبلغ سه میلیارد و 675 میلیون ریال به نودامادهای تحت حمایت امسال پرداخت شده، اظهار کرد: هم اکنون یک هزار و 887 دختر و پسر مددجوی در آستانه ازدواج در استان در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند که امید می رود با کمک خیران این جوانان نیز راهی خانه بخت شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه این نهاد باهدف ارتقاء سطح آگاهی زوج های جوان مددجو دوره ها و کارگاههای آموزشی پیش از ازدواج برگزار می کند، خاطرنشان کرد: مهارت های ارتباطی، مسائل اعتقادی و احکام، مهارت دلجوئی و گفتگو، ازدواج و خانواده، راهکارهای جذابیت و محبوبیت، بهداشت فردی و اجتماعی و روابط زناشویی و تربیت فرزند از مهمترین موضوعات مطرح شده در این دوره های آموزشی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: