« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
در جلسه شورای اداری شهرستان لنده عنوان شد؛
رئیس دستگاه قضای شهرستان لنده با هشدار به مسئولان در استفاده از امکانات بیت المال به نفع نامزدی خاص، رعایت اصل بی طرفی در انتخابات را متذکر شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده  ،امیر حمزه بازیار در نشست شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: رویکرد دولت به عنوان مجری انتخابات، سلامت انتخابات درکنار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و همه باید در این مسیر مسولان را یاری کنند.

رئیس دستگاه قضای شهرستان لنده با هشدار به مسئولان در استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزدی خاص، رعایت اصل بی طرفی در انتخابات را متذکر شد.

وی افزود:ایجاد محیط امن انتخاباتی و احساس رقابت سالم شور انتخاباتی و مشارکت بیشتر مردم را به دنبال خواهد داشت.

قاضی بازیار در ادامه با تاکید بر عدم استفاده شخصی از خودروهای دولتی اظهار داشت:استفاده شخصی مسئولان از خودروهای شخصی نه تنها از نظر شرعی اشکال دارد بلکه طبق مصوبات صریح قانون، ممنوع است.

رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد:استفاده شخصی از خودروهای دولتی نمونه ای از سوء استفاده از اموال دولت و بی احترامی به مقررات و قانون است و با اين وجود كه قانون و مسئولان بر عدم استفاده شخصی دستگاههای اجرایی از خودروها و امکانات دولتی تاكيد دارند اما این امر هراز چندگاهی در گوشه و کنار دیده می شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
رحمان حیاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
0
درود بر استقلال و قاطعیت و در عین حال انصاف قاضی بازیار
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: