« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
مدیرکل کمیته امداد استان مطرح کرد:
60 واحد مسکن مددجویی امسال در استان با مشارکت موسسات خیریه وفاق سبز علوی و عترت بوتراب و کمیته امداد برای مددجویان ساخته شد و تعداد 50 واحد نیز سال آینده ساخته و در اختیار مددجویان قرار می گیرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در هفته احسان و نیکوکاری با مدیرعامل موسسه وفاق سبز علوی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه 13 موسسه خیریه با کمیته امداد استان همکاری دارند، گفت: با توجه به حجم نیازهای مددجویان و عمق محرومیت در استان کميته امداد  به منظور پيشبرد اهداف خود در راه کمک به نيازمندان به کمک خيران نيکوکار نيازمند است.

وی با اشاره به اینکه عمده اقدامات بنیاد وفاق سبز علوی در استان تأمین مسکن محرومان، تهیه جهیزیه ازدواج و کمک به نوعروسان است افزود: 60 واحد مسکن مددجویی امسال در استان به همت و مشارکت موسسات خیریه وفاق سبز علوی و عترت بوتراب و کمیته امداد  برای مددجویان ساخته شد و تعداد 50 واحد نیز سال آینده ساخته و در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

محبی با بیان اینکه 340 دانش آموز از مناطق محروم استان در 6 خوابگاه دانش آموزی کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: با توجه به نیازهای این دانش آموزان از قبیل اسکان، تغذیه و برنامه های فرهنگی و با توجه به طرح نذر کتاب موسسه خیریه وفاق سبز علوی خواهان اختصاص  کتابهای کمک درسی به این دانش آموزان شد.

وی با تشکر از اقدامات بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در استان، با یادآوری اینکه 13درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد است، خواهان همکاری بیشتر این بنیاد به خصوص در تأمین مسکن نیازمندان، جهیزیه و درمان شد.

امیرحسین رستمی مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی گفت: ما از سال ۸۸ وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدیم و با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور کار را آغاز کردیم و توانستیم در زمینه های مختلف از جمله در حوزه ساخت سرپناه برای محرومان در مناطق محروم این استان اقداماتی انجام دهیم.

وی کمکهای غیرنقدی، ساخت مسکن، تامین جهیزیه، ایجاد اشتغال، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با هدف جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر را یکی از اولویتها و رسالتهای کاری این بنیاد در استانهای محروم از جمله کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و افزود: تاکنون 332 واحد مسکن با بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ساخته ایم و اولویت سال آینده بنیاد نیز در حوزه مسکن است.

رستمی همچنین از آمادگی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی درخصوص مشارکت جهت اعزام 45 نفر از مددجویان تحت حمایت از طریق ناوگان هوایی به کربلای معلی خبر داد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین