« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
بخشدار مرکزی لنده عنوان کرد
بدون شک اجرای طرح هادی روستایی در بالا بردن کیفیت زندگی در نواحی روستایی و نهایتاً محقق شدن توسعه روستایی مثمر است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ بخشدار مرکزی لنده که در جمع دهیاران و شورای اسلامی روستاهای تحت نظاراتش سخن می گفت با تشکر از حضور فعال آنها در عرصه ی خدمت به روستائیان خاطر نشان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی محوریت توسعه پایدار در روستاها هستند.

عادل مرادی در این جلسه از دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان عامل ارتباط اصلی بین مردم و مسئولین نام برد و افزود: اگر خدمات و امکانات زیر بنایی در روستاها ارائه و ایجاد نشود شاهد کاهش و توقف تولید و مهاجرت روستاییان به شهرها خواهیم بود که به طور یقین آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی فراوانی برای جامعه به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه روستاها می‌توانند در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور و در اجرای اقتصاد مقاومتی مفید واقع شوند، تصریح کرد: اجرای طرح هادی روستایی در بالا بردن کیفیت زندگی در نواحی روستایی و نهایتاً محقق شدن توسعه روستایی مثمر است

مرادی در ادامه با توجه فعالیتهای انجام شده در سطح روستاها و از جمله روستای ایدنک ابراز امیدواری کرد دامنه ی این فعالیتها خصوصا در سطح روستاهای بزرگ از جمله سراسیاب ؛ بهاران و قیام ادامه و بر پیگیری مطالبات روستائیان تاکید نموده است.

بخشدار مرکزی لنده در پایان این نشست از روسای شوراها و اصحاب رسانه با اهداء هدایایی تجلیل نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: