« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
آوای رودکوف
در پی اهانت 2 نفر از مجریان تلویزیون به قوم بزرگ لر ؛ حجج الاسلام آقایان موحد و بزرگواری با ارسال پیامهایی بصورت جداگانه واکنش نشان دادند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در پی اهانت 2 نفر از مجریان تلویزیون به قوم بزرگ لر ، نمایندگان سابق کهگیلویه بزرگ در پیامهایی جداگانه واکنش نشان دادند.

اخیرا دو تن از مجریان صدا و سیما در یکی از برنامه های تلویزیونی به قول "لر" ایران اهانت هایی را در قالب یک جک داشته اند که این موضوع  در سطح وسیع در شبکه های مجازی پخش و منجر به ناراحتی شهروندان "لر" شده است.

در همین راستا حجت الاسلام بزرگواری نوشت:امان از مظلومیت لر که بخاطر اصالت و نجابتش برای یک پارچگی ایران اسلامی حاضر است جک گویی هر بی سر و پایی را تحمل کند اگر دیگر اقوام می بودند الان ایران یک پارچه دچار التهاب شده بود.



و همچنین حجت الاسلام سید محمد موحد با ارسال دستنوشته ای در جواب هتاکان به قوم بزرگ لر نوشت:هم زبانان لر بنده به هیچ قومی توهین نمی کنند همانگونه که هیچ ایرانی به دیگر اقوام  جسارتی مرتکب نمی شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
بله لر خنده دارد چون نزدیک به 90 درصد ذخایر نفت و گاز کشور در مناطق لر نشین است ولی خودمان در فقر مطلق به سر می بریم.
لر خنده دارد چون زمانی که برای استان های محروم ردیف بودجه تعیین می کنند لرستان را جزء استان های محروم حساب نمی کنند تا بودجه مناطق محروم را هم خرج استان های کویری کنند...
لر خنده دارد چون نمی داند در محیطی که بر پایه بی نجابتی می چرخد، نجیب بودن عین بی نجابتی است.
لر خنده دارد چون آب الیگودرز ما را برای قم می برید و اسمش را می گذارید قم رود و کلنگ افتتاح پروژه تان را هم در قم بر زمین می زنید و صدایی از ما بلند نمی شود.
لر خنده دارد چون با آب شُرب ما دریاچه تفریحی می سازید.
لر خنده دارد چون نمی پرسد کویر چه ربطی به شالی کاری دارد؟
لر خنده دارد چون مشکل آب اشامیدنی مردم اصفهان با 10 درصد صرفه جویی در مصرف شان حل می شود ولی آب بختیاری ها را برای صنایع سنگین و آب بَر اصفهان می برید.
لر خنده دارد چون هیچ لُری نمی پرسد چرا آن صنایع سنگین آب بَر را در مناطق لر نشین نمی سازید که مجبور نباشید چند کیلومتر تونل حفر کنید و با هزینه های سرسام آور برای چند طبقه کردن صنایع استان های کویری آب ببرید.
لر خنده دارد چون نمی پرسد چرا در اصفهانی که کمبود آب دارد باید 20 هزار هکتار شالیزار به روش غرغابی آبیاری شود در حالی که 200 روستای چهارمحال و بختیاری با تانکر آبرسانی می شود.
لر خنده دارد چون با آب ما در قم شالیزار برنج و دریاچه تفریحی هفت هکتاری می سازید و ما...
لر خنده دارد چون اصیل ترین قوم ایرانیم ..................
آری لر خنده دارد چون ............... که برای مان اولین نظام مشروطه آسیا را به ارمغان آورد را در سریال های یک ریالی تان خائن و کاسه لیس انگلیسی ها خطاب می کنید و ما نجابت به خرج می دهیم.
لر خنده دارد چون هشت سال با چنگ و دندان جلوی تجاوز متجاوزان عراقی را گرفتیم و امروز ..................................
ما هم جای شما بودیم به این همه نجابت می خندیدیم.
ایل من گرچه درختان تو را دار زدند
و کلاغان به عقابان تو منقار زدند
ایل من حق تو غم نیست خدا می داند
پاسخ عشق ستم نیست خدا می داند ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: