« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
همزمان با آغاز جشن نیکوکاری
462 پایگاه در مدارس استان برای جمع آوری کمک های دانش آموزان برنامه ریزی شده و هر میزان کمکی که در مدارس جمع آوری شود در اختیار همان مدارس قرار می گیرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:زنگ نیکوکاری طي مراسمي و همزمان با مدارس سراسر کشور، با حضور فرماندار  بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در دبیرستان مهدیه اکبرآباد شهرستان بویراحمد به نمایندگی از مدارس استان نواخته شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، سید محمدکاظم نظری در این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم، گفت: چندسالی است که این جشن متبرک شده با نام حضرت فاطمه زهرا(س) و ما باید به شیوه و روش بزرگ مددکار عالم هستی در زمینه کمک به نیازمندان، اقتدا کنیم.


وی با بیان اینکه دین اسلام تأکید بر امر تعاون، همکاری و مشارکت و همدلی دارد، افزود: کمیته امداد بهترین حلقه و رابط جهت اهداء هدایای ثروتمندان به نیازمندان است.



نظری ضمن دعوت مردم به نوعدوستی و همدلی و مشارکت در امر کمک به نیازمندان، بیان کرد: همه ما دور هم جمع شده ایم تا شادی هایمان را با نیازمندان قسمت کنیم و امید است با تلاش های خوبی که امدادگران در کمیته امداد با همکاری آموزش وپرورش انجام داده اند و با همراهی و همدلی و همزبانی که مردم خوب ما دارند بتوانیم نیازمندان را یاری رسانیم و عید را به کامشان شیرین کنیم.



فرید محبی مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این مراسم گفت: هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند مصادف با سالروز تأسیس کمیته امداد شروع شد و فرصت خوبی است تا با همدلی و همراهی گوشه ای از مشکلات نیازمندان را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان از هشت هزار و 200 دانش آموز حمایت می کند، افزود: 462 پایگاه در مدارس استان برای جمع آوری کمک های دانش آموزان برنامه ریزی شده و هر میزان کمکی که در مدارس جمع آوری شود در اختیار همان مدارس قرار می گیرد.



محبی ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزان، اولیاء و مربیان و آموزش و پرورش و همه کسانی که در این جشن باشکوه شرکت کردند، گفت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس این است که فرهنگ خیراندیشی و نیکوکاری را در مدارس و در بین دانش آموزان نهادینه کنیم و آنان را با فرهنگ احسان و نیکوکاری همراه با آموختن علم و دانش آشنا کنیم تا خیران آینده باشند.



وی اظهار کرد: از همه خانواده‌ها و متمکنین و توانمندان هم استانی دعوت می کنیم که در هفته احسان و نیکوکاری با حضور پر رنگ خود در این مراسم باشکوه گل لبخند را بر لبان نیازمندان بی‌بضاعت بنشانند و شادی را میهمان دلهای نیازمندان کنند.



مدیرکل کمیته امداد استان در پایان یادآور شد: فردا نیز همزمان با سراسر کشور پایگاههای ثابت و سیار با مشارکت سپاه فتح ، بسیج و مراکز نیکوکاری کمک های مردم نوعدوست استان برای نیازمندان جمع آوری می شود.



هادی زارع پورمدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: برای کمک به دیگران همه ما باید فرهنگ نیکوکاری را یاد بگیریم و به کودکان فرهنگ کمک به همنوع را آموزش داده تا در بزرگسالی نیز این کار پسندیده را انجام دهند.



وی اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری در دو هزار مدرسه در استان برگزار شده و کمک های جمع آوری شده در مدارس برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس هزینه می شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: