« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
دادستان کهگیلویه و بویراحمد
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخاب یک کاندید اصلح سبب تامین امنیت و توسعه استان در آینده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مهرداد کرمی در همایش آموزشی تخصصی اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: مسئولان نباید تفکرات سیاسی خود را در انتخابات دخیل کنند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن ویژگی‌های یک نامزد اصلح، اظهار داشت : به طور قطع انتخاب یک کاندید اصلح سبب تامین امنیت و توسعه استان در آینده می‌شود.

مهرداد کرمی با اشاره به اینکه مسئولیت اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بالا و سنگین بوده و باید در تصمیم‌گیری‌ها دقت کنند، عنوان کرد: انتظار می‌رود این مسئولان به قانون انتخابات آشنایی کامل و اشراف داشته باشند و در صورت لزوم از آنها آزمون تعیین سطح گرفته می‌شود.

کرمی با تاکید بر اینکه اعضای هیئت نظارت باید قانون را به صورت صحیح رعایت کنند، گفت: تصمیم گیری‌ها بدون تبعیض باشد و از قانون برداشت سلیقه‌ای نشود و به دور از مسائل قومی و قبیله‌ای به توانمندی‌های افراد توجه کنید.

وی با اشاره به اینکه  برقرار ی امنیت انتخابات از اولویت‌های دستگاه قضا است، تصریح کرد: در زمان برگزاری انتخابات در کنار برگزار کنندگان انتخابات برای هرچه باشکوه برگزار شدن انتخابات تلاش می‌کنیم.

کرمی اظهار داشت: تصمیم‌گیری اعضای هیئت نظارت در انتخابات شوراهای شهر و روستا مؤثر است بنابراین اعضا تصمیم‌گیری درست و صحیحی داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: