« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
جهان
رئیس‌جمهوری روسیه در واکنش به ادعاهای تکراری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، از وی خواست که به گونه‌ای دیگر به جهان نگاه کند.
آوای رودکوف:«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز پنجشنبه در مسکو با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه دیدار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این دیدار به شدت به ایران حمله کرد و مدعی شد که نباید به ایران اجازه داد تا در هرگونه راه‌حلی برای حل بحران سوریه «جای پای ثابتی» پیدا کند.  

نتانیاهو گفت: «2500 سال پیش در ایران تلاش‌هایی برای از بین بردن یهودیان شد که ناکام ماند و ما یاد آن را در جشن بوریم زنده نگه می‌داریم.»

اسرائیل عیدی به نام بوریم دارد که روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود.

وی افزود: «امروز هم تلاشی از سوی میراث‌دار پرشیا، ایران، برای نابودی کشور یهودیان صورت می‌گیرد... آنها این را به وضوح تمام و به‌صورتی باورنکردنی روی موشک‌های بالستیک خود بیان می‌کنند.»

اما ولادیمیر پوتین در واکنش به این اظهارات گفته که این وقایع مربوط به گذشته است و «ما اکنون در جهانی متفاوت زندگی می‌کنیم. بیایید درباره زمان حال صحبت کنیم.»

ایران و روسیه از دولت قانونی «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در مقابل شورشیان، داعش و جبهه‌النصره حمایت می‌کنند.

نتانیاهو قبل از سفر به مسکو، به کابینه‌اش گفته بود هدف از این دیدار رسیدن به توافق در مورد بحران سوریه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: