« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خبر داد
، محمد نظری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیش از هشت میلیارد و 954 میلیون ریال در مناطق محروم استان هزینه شد
پایگاه خبری اوای رودکوف :تعداد ۱۸ هزار خانوار با جمعیت ۳۵ هزار و ۴۹۶ نفر (۵۳ درصد) از ۳۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق با ضریب محرومیت 6، هفت و هشت قرار دارند. 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، محمد نظری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانواده‌های مددجو یکی از مهمترین رسالت‌های این نهاد است، گفت: رسیدگی به وضعیت مددجویان مناطق محروم در اولویت برنامه های کمیته امداد است و عدم وجود امکانات و شرایط مطلوب در مناطق محروم استان، این مناطق را نیازمند توجه بیشتر کرده است.



وی افزود: به منظور بهره مندی خانواده های تحت حمایت و نیازمند در مناطق محروم پنج هزار و 759  دستگاه آبگرمکن و بخاری گازی و نفتی و تانکر آب بین مددجویان این مناطق توزیع شد.
نظری اعتبار هزینه شده در این زمینه را هشت میلیارد و 954 میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: وسایل توزیع شده شامل سه هزار و 474 دستگاه بخاری نفتی، یک هزار و هفت دستگاه بخاری گازی، 391 دستگاه آبگرمکن و 887 دستگاه تانکر آب است.

وی رفع فقر و محرومیت از همه مناطق به خصوص مناطق محروم تر استان را نیازمند توجه، حمایت و همکاری تمامی مسوولان، دستگاه‌ها به خصوص خیران دانست و بر ضرورت توجه، حمایت و همکاری نهادهای خیریه جهت فقرزدایی و کاهش محرومیت در استان تاکید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین