« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
وبگاه صهیونیستی
وبگاه صهبونیستی مدعی شد ایران در آستانه توافق با سوریه برای ساخت پایگاه نظامی در بندر لاذقیه این کشور است.
آوای رودکوف:  یک دیپلمات رژیم صهیونیستی روز جمعه مدعی شد که ایران در آستانه توافق با «بشار اسد» رییس جمهور سوریه  برای ساخت پایگاه نظامی در بندر لاذقیه این کشور است.

وبگاه «آلگماینر» در این زمینه نوشت: این دیپلمات اسرائیلی به پایگاه عبری زبان «والا» گفته است که  این  روش تلافی بشار اسد در عوض حمایت مالی و نظامی ایران از حکومت وی از زمان آغاز نبردهای این کشور از 6 سال گذشته به این سو است.

به گزارش این وبگاه صهیونیستی، ایجاد پایگاه نظامی ایران در دریای مدیترانه و حضور این کشور «گامی قدرتمند» و به هدف شدت بخشیدن بی‌ثباتی در منطقه و عملیات ضد اسرائیلی است.

بر این ساس، حضور نظامی ایران در لاذقیه موجب  تقویت محور ایران و حزب الله و افزایش تهدید علیه اسرائیل می‌شود. این در حالی است که بندر لاذقیه کمتر از 200 مایلی تا ساحل بندر شمالی حیفا قرار دارد.

آلگماینر در خاتمه به سخنان پنجشنبه گذشته بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل  بعد از دیدار با « ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه در مسکو پایتخت این کشور پرداخت.

نتاینیاهو گفته بود: «من درباره سوریه آشکارا گفته‌ام در حالی‌که اسرائیل مخالف توافق در این کشور نیست اما به شدت مخالف احتمال حضور نظامی ایران و نیروهای نیابتی‌اش در سوریه تحت چنین توافقی هستیم. بر اساس تجربیات ناشی از دیدارهایم با پوتین می‌دانم که این موارد حائز اهمیت هستند و نه تنها باعث جلوگیری از سوء تفاهم می‌شوند بلکه در نهایت تاثیر ملموسی هم خواهند داشت.»
منبع: خبرگزاری فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: