« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس خبر داد
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی از شهرستان شدن بخش "مارگون"حوزه انتخابیه خود در سال آینده خبرداد.
به گزارش آوای رودکوف ؛ " غلام محمد زارعی" در حاشیه افتتاح بزرگترین طرح آبی خاکی کشاورزی کشور در شهرستان گچساران به ایلنا در گچساران گفت: برای عملیاتی شدن موضوع شهرستان مارگون نامه هایی به وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه جهت اعتبارات مورد نیاز شهرستان شدن مارگون ارسال شد.

وی افزود: با پیگیری اینجانب موافقت لازم نیز صادر شده و در سال آینده به توافق خواهیم رسید که موضوع شهرستان شدن مارگون را اعلام و در ادامه لوداب نیز شهرستان شود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: برای شهرستان شدن مارگون و لوداب تمامی مقدمات انجام و اسناد، نقشه ها، گزارش ها تکمیل و به وزارت کشور اعلام شد.

زارعی افزود: استعلامات لازم نیز از وزارت کشور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه وترابری اعلام شده و در حال پیگیری برای دریافت پاسخ این طرح در دولت هستیم./ایلنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: