« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرکسی که موجب ایجاد تخلف و اختلافات انتخاباتی شود به طور قطع مورد مجازات دستگاه قضایی قرار می‌گیرد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت الاسلام غلام رضا مزارعی در نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  هرکسی که موجب ایجاد تخلف و اختلافات انتخاباتی شود به طور قطع مورد مجازات دستگاه قضایی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: مسئولان و کارمندان دولت حق ندارند از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت امنیت اجتماعی در آیات قرآن، عنوان کرد: وقتی امنیت در جامعه حاکم شود همه نعمت‌ها بر مردم سرازیر می‌شود.

وی بیان کرد: بعضی از کشورهایی که قدرت مادی زیادی دارند بیش‌ترین ترس را از گروه‌های غیرمشروع خود دارند مثلا آمریکا با خلق داعش هر لحظه در ترس و دلهره به سر می‌برد و منتظر حمله تکفیری‌ها است.

مزارعی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: انتظار می‌رود این انتخابات پیش رو بی‌حاشیه ترین انتخابات کشور و در صحت سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

وی خطاب به حامیان کاندیدا عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند از فرد یا افرادی حمایت کنند به دنبال بحث قومیت و طایفه‌گرایی نباشند زیرا طایفه گرایی مذموم است و باید از تخریب جلوگیری و به رقابت سالم بپردازند.

مزارعی در توصیه به کاندیدای انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: می‌طلبد کاندیدا حامیان و اطرافیان خود را کنترل، مدیریت و مهار کنند و در صورت عدم انجام این کار با برخورد شدید دستگاه قضایی رو به رو خواهند شد.

رئیس کل داگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت رسانه‌ها در آستانه انتخابات آگاهی رسانی است و چون خبرنگاران چشم و گوش دستگاه قضایی هستند می‌طلبد تخلفات انتخاباتی را با قلم و بیان خود به گوش آحاد جامعه به ویژه کاندیدا برسانند.

وی تصریح کرد: متخلفان انتخاباتی با اشد مجازات از سوی دستگاه قضایی رو به رو می‌شوند چنانچه در سال‌های گذشته افراد متخلف در ملاعام شلاق می‌زنیم.

مزارعی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش از هر چیزی مهم‌تر است، گفت: کسانی که موجب حساسیت‌های بی مورد در شهر و روستا شوند مجازات می‌شوند.

وی خطاب به اصحاب رسانه و کاندیدا عنوان کرد: در فضای مجازی از بزرگ‌نمایی مسائل جلوگیری و حقیقت بیان شود و خبرنگارانی که سبب ایجاد تنش در جامعه شوند با برخورد قضایی رو به رو می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: