« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
نماینده رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف موسوم به ضدداعش:
آوای رودکوف:«بریت مک گورک» نماینده رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی موسوم به ضدداعش از دیدار رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر عراق خبر داد.

خبرگزاری مهر: «بریت مک گورک» اعلام کرد که نخست وزیر عراق هفته آینده با رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن دیدار می کند و سفر چند هفته پیش وزیر خارجه سعودی به بغداد واقعا خوب بود.

به گزارش سومریه نیوز، «بریت مک گورک» نماینده رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی موسوم به ضدداعش از دیدار رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر عراق خبر داد.

وی در همین راستا عنوان کرد: العبادی نخست وزیر عراق هفته آینده با ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) در واشنگتن دیدار می کند. روابط بغداد و واشنگتن در راستای توافقی راهبردی میان طرفین در همه زمینه ها ادامه دارد.

مک گورک در ادامه گفت: سفر چندی هفته پیش عادل الجبیر (وزیر خارجه سعودی) به بغداد واقعا خوب بود؛ ما با هر دو کشور دوست هستیم و برای روابطشان فعالیت می کنیم. شکست داعش فرصتی را برای عراق فراهم می کند تا روابطش را با کشورهای منطقه عمق ببخشد. سیاست عراق امری داخلی است و ما از عراق یکپارچه و واحد حمایت می کنیم.

وی بیان داشت: آمریکا در اجرای بیش از ۳۲۰ طرح به منظور بازگشت ثبات به عراق ایفای نقش می کند. ۱۰ کشور نیز در روند مین روبی در مناطق آزاد شده حضور دارند.

گفتنی است که نخست وزیر عراق ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ در گفتگوی تلفنی با دونالد ترامپ که در آن زمان رئیس جمهور منتخب آمریکا بشمار می رفت گسترش روابط بین بغداد و واشنگتن را خواستار شده بود. ترامپ نیز از العبادی برای سفر به آمریکا و دیدار با وی دعوت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: