« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
معاون هماهنگ کننده فرمانده دوم نیروی دریایی سپاه گفت: نخستین کاروان نور دریایی با سه فروند شناور از بوشهر به جزیره خارگ اعزام شدند.
به گزارش آوای رودکوف، سید حسین انصاری  در آیین اعزام کاروان نور دریایی خارگ با بیان اینکه امسال  ششمین  سال است که  در اعزام کاروان نور دریایی خارگ  تلاش می‌شود اظهار داشت: امسال  ششمین  سال است که منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران امکانات لازم را فراهم کرده تا علاقمندان بتوانند از نزدیک شاهد  ایستادگی و مقاومت مردم در 8 سال دفاع مقدس در جزیره خارگ باشند.

وی از اعزام 205 نفر به کاروان نور دریایی خارگ خبرداد و افزود: نخستین کاروان نور دریایی خارگ  شامل 205 نفر با سه فروند شناور به جزیره خارگ اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده دوم نیروی دریایی سپاه  بیان کرد: نخستین کاروان از استان کهگیلویه و بویر احمد بود بود و در روزهای بعد علاقمندانی از دیگر استانها به خارگ اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این سفر یک روزه است گفت: در طول سفر و در جزیره ،  راویان دفاع مقدس تهاجم دشمن و مقاومت مردم را در این جزیره  روایت و پس از آن زائران از یادمان شهدا و نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

انصاری پیش بینی کرد تا 13 فروردین  4 هزار نفر در قالب این کاروان به جزیره خاررگ سفر کنند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: