« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
در پی ایجاد آلودگی هوا صورت گرفت
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت:براساس پایش آنلاین مرکز کنترل و پایش محیط زیست استان شاخص کیفی هوا برای مرکز استان به بیش از 4 برابر حدمجاز رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  سید اسدالله هاشمی گفت: ایستگاههای سنجش آلودگی هوا  در شهرهای مختلف استان از جمله بویر احمد , گچساران امروز 24 اسفند 95 وضعیت کیفی ناسالم  هوا  را نشان می دهند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود:براساس پایش آنلاین مرکز کنترل و پایش  محیط زیست استان شاخص کیفی هوا برای مرکز استان به بیش از 4 برابر حدمجاز رسیده که این میزان برای گچساران به بیش از 2برابر و برای بهمئی به 1 ونیم برابر حد مجاز خود رسیده است.
 
وی با بیان این که این آلودگی منشاء خارجی و بیشتر از سمت کشورهای عراق و عربستان است افزود:  پایش آنلاین ایستگاههای سنجش آلودگی هوا حاکی از آن است که وضعیت جوی با سرعت کم رو به بهبود است.

وی از مردم در تمامی رده های سنی خصوصا" بیماران ریوی و کودکان خواست ضمن استفاده از ماسک و مراقبت های بهداشتی و نوشیدن مایعات خصوصا شیر از رفت و آمدهای غیرضروری در فضاهای باز جدا" پرهیز کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: