« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در نشست خبری خود با اشاره به انتخابات سال 96 گفت: احتمالاً روحانی ردصلاحیت می‌شود و اصلاح‌طلبان باید یک گزینه پوششی معرفی کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در نشست خبری که ظهر امروز در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد با بیان اینکه اصلاح طلبان باید در کنار روحانی یک کاندیدای پوششی نیز داشته باشند گفت: روحانی به تنهایی آسیب‌پذیر است و باید فردی در کنار وی معرفی شود.

وی افزود: معتقدیم اگر روحانی نتواند برای مشکلات اقتصادی برنامه ارائه دهد شکست خواهد خورد و حزب مردمی اصلاحات برای حمایت از روحانی شرط و شروطی خواهد داشت که در صورت پذیرش این شروط از روحانی حمایت می‌کنیم.

فومنی با اشاره به رد صلاحیت روحانی گفت: بنده پیش‌بینی می‌کنم که روحانی در انتخابات آینده رد صلاحیت خواهد شد و به همین دلیل اطرافیان دولت و اصلاح طلبان باید بپذیرند که در کنار وی یک گزینه اصلاح طلب نیز معرفی شود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در بخش دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به رقبای روحانی در انتخابات آینده گفت: معتقدم اگر اصولگرایان یک گزینه قوی را در انتخابات آینده معرفی کنند احتمال شکست روحانی بالا خواهد رفت و ورود آقای رئیسی به عرصه انتخابات یک خطر جدی برای روحانی است./ باشگاه خبرنگاران جوان

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
نکنه فتنه 88 روبراه میشه که تو پیش بینی می کنی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: