« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
رئیس شورای اروپایی گفت: این اتحادیه در مقابل تهدیدهای انگلیس که آماده خروج از اتحادیه اروپا بدون توافق است خم به ابرو نمی آورد و تسلیم نمی‌شود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد تاسک، رئیس شورای اروپایی به پارلمان این اتحادیه در استراسبورگ، فرانسه گفت: ما از این تهدیدها نمی‌ترسیم و من به شما اطمینان می دهم که آنها نمی‌توانند چنین کاری را انجام دهند.

تاسک گفت: ادعاها مبنی بر اینکه عدم حصول توافق به نفع بریتانیا و به ضرر اتحادیه اروپاست دیگر شکل تهدید به خود گرفته و باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: می خواهم این مساله را شفاف کنم که سناریوی عدم توافق برای همه و در راس آنها انگلیس بد است.

ترزا می، نخست وزیر انگلیس در ژانویه 2017 گفته بود که آماده خروج از اتحادیه اروپا در پایان دو سال روند بریگزیت است و حتی اگر لازم باشد این کار را بدون توافقی درباره روابط آتی با اتحادیه اروپا صورت می دهد.

وی در یک سخنرانی گفته بود: درحالیکه من مطمئنم دستیابی به یک توافق مثبت امکان‌پذیر است، بر این باورم که عدم توافق برای انگلیس بهتر از یک توافق بد است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: