« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
استاندارخراسان شمالی گفت: مانده اعتبارات سال 94 از سوی سازمان برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی استان تا آخرین روز اداری سالجاری مورد پیگیری قرار گیرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ محمدرضا صالحی چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: در بحث اعتبارات اگر مواردی نیازمند پیگیری خاصی بود با ارایه پیشنهادات تا آخرین روز اداری سال مورد پیگیری قرار گیرد.
وی بیان کرد: طبق برنامه سازمان برنامه و بودجه کشور که شاخص ها و میزان اعتبارات آن بر مبنای برش استانی مشخص می شود، باید میزان اعتبارات اخذ شده از دستگاه های ملی توسط دستگاه های استانی در سالجاری اعلام شود .
صالحی در ادامه افزود: ما نیز بتوانیم شاخص های قابل پیگیری استان را احصاء کرده و توسط دستگاه های اجرایی هدفگذاری های لازم را انجام دهیم تا برای سال جدید با تکیه بر توان بخش خصوصی این امور را به سرانجام برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: تمام اعتباراتی که در بخش هزینه ای در ابتدای سال مصوب شده بود در چارچوب قوانین محقق شده که دستگاه های اجرایی می توانند با مراجعه به سازمان برنامه و بودجه شاهد تخصیص 100 درصدی آن باشند.
وی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع منطقه ویژه اقتصادی نیز اشاره کرد و افزود:هرچند قرار بود که اسفند ماه امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی باشیم اما از اواخر فروردین ماه سال آینده این ممکن محقق می شود، لذا پیگیری های لازم برای رفع مشکلات آن باید صورت گیرد.
صالحی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم با شروع کار بتوانیم منطقه ویژه اقتصادی را تکمیل و توسعه دهیم تا از این طریق به هدفگذاری های خود در این مسیر دست یابیم.
در ادامه جلسه نیز رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز گفت: باید تمام تلاش های دستگاه های اجرایی در بخش چالش های اقتصاد مقاومتی، رفتن به سوی فرآیند محوری و خارج شدن از پروژه محوری باشد.
پورعیسی تصریح کرد: صرفه جویی در هزینه ها، روان سازی امور و استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی باید در دستور کار قرار گیرد چرا که توجه به این نکات تاکنون مورد غفلت واقع شده بود.
وی ادامه داد: ارایه برنامه عملیاتی جامع از سوی دستگاه های اجرایی و پیگیری سیاست های ابلاغی از ضرورت های کار ادارات در این ستاد است.
در این جلسه شرکت های توزیع برق، آب و فاضلاب و اقتصاد و دارایی به ارایه گزارش و بیان طرح های پیشنهادی خود در راستای اقتصاد مقاومتی پرداختند.
1744 **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: