« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
انتخابات 96
ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز 30 اسفند ماه سال 95 در سراسر کشور بطور همزمان آغاز گردید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، از صبح امروز همزمان با سراسر کشور نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان لنده با مراجعه به فرمانداری لنده اقدام به نام نویسی نمودند.

بنا به گفته رفیعی مسول واحد فناوری  فرمانداری شهرستان لنده  تا کنون  30 نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت بصورت الکترونیک نام نویسی نمودند و  و تعداد 16 نفر شامل : 7 نفر برای بخش مرکزی ؛ 5 نفر برای بخش موگرمون و 4 نفر برای شهر لنده به صورت حضوری برای ثبت‌نام به فرمانداری شهرستان مراجعه نمودند.

براساس این گزارش، آقایان سنایی  و کامرانی به ترتیب به عنوان  اولین نامزدهای  پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در لنده  ثبت نام نمودند که در ادامه گفتگوی خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف با این دو نامزد انتخاباتی را می خوانید:



امرالله سنایی اولین نامزد ثبت نامی پارلمان شهری لنده با بیان اینکه مشورت و شورا به عنوان یک پدیده اجتماعی به اندازه تاریخ بشری قدمت دارد گفت: شعار بنده در انتخابات شورای اسلامی شهر لنده ؛ نگاهی ویژه به امورات فرهنگی،عمرانی د رسایه جوانی و جوانگرای و در مسیر عدالت خواهی برای لنده ای آباد می باشد.

همچنین کامرانی اولین نامزد ثبت نامی روستا در شهرستان لنده به خبرنگار ما گفت: «بنده در چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي روستا نیز عضویت داشته ام و هم اکنون  برای پیگیری مطالبات روستای خود ثبت نام نموده ام و قصد دارم از این طریق به مردم روستای خود در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و بهداشتی با پیگیری مطالبات به حق آنها از طریق مراجع ذیربط خدمت نمایم و فریاد رسای مردم باشم در این پارلمان روستایی.

این خبر در حال تکمیل شدن است. . . .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
0
0
آخی کمروم دوکل شد. سنایی....
و
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
0
فکرتان بهاری باشد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
0
هزاردرصد سنایی اوله خیالتون راحت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
شتردرخواب بیندپنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: