« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
صدراعظم آلمان گفت: تا زمانی که اردوغان نظر خود را درباره نازی دانستن سران آلمان، تغییر ندهد، ورود سیاست مداران ترک به این کشور، ممنوع است.
به گزارش آوی رودکوف به نقل از افکارنیوز، "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان، پس از اینکه اردوغان، وی را از نازی ها دانست، اعلام کرد سفر سیاست مداران ترک به این کشور را ممنوع می کند.

 
وی در گفت و گویی که از سوی وزارت خارجه آلمان منتشر شد، گفت: سیاست مداران ترک، تنها با پیروی از قوانین آلمان می توانند به این کشور وارد شوند و دولت آلمان، تمام تدابیر خود را به کار می گیرد تا بار دیگر درباره حضور ترک ها در این کشور، تصمیم های دقیق تری گرفته شود.  

 
صدراعظم آلمان در ادامه افزود؛ من بار دیگر سیاستمداران ترک را تهدید می کنم، تا زمانیکه این قانون به مرحله کامل اجر درآید، آلمان از ورود این افراد به خاک کشورش جلوگیری می کند.

 
همچنین مرکل در دیداری که با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن داشت، گفت: نظرات اردوغان درباره نازی دانستن آلمان باید متوقف شود، در غیر این صورت ورود سیاست مداران ترک به این کشور، می تواند امنیت آلمان را با چالش مواجه کند، از این رو باید از ورود این افراد جلوگیری شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: