« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
علمی پزشکی
بعضی وقت‌ها آدم‌ها بی آن که بدانند یک فرد منفی هستند. برای این که بدانید آیا شما هم منفی هستید یا خیر در این جا ۶ نشانه آورده شده است که می فهمید آیا شما هم یک فرد منفی هستید یا نه!
آوای رودکوف:
 دست از تلاش برای کنترل کردن چیزها برنمی‌دارید


برخی آدم‌ها بسیار کنترل‌کننده هستند. آنها نسبت به پیامدهای هر چیز کوچکی در زندگی نگران هستند. این یک رفتار فوق‌العاده سمی است. شما قادر به کنترل همه چیز نیستید. پس

شما دائما آیه‌ی یاس هستید

هیچ کس دوست ندارد "دبی داون*” (آیه‌ی یاس) باشد. بدبینی بذر شک و تردید در آدم‌های اطراف‌تان می‌کارد، روی قضاوت‌ها سایه می‌افکند و مانع تحقق یک آینده‌ی زیبا می‌شود. آدم‌های منفی‌باف هرگز چیزهای مثبت خلق نمی‌کنند.

با دیگران شوخی می‌کنید اما تحمل شوخی آنها را ندارید

ممکن است گه‌گاه دیگران را دست بیندازید اما اگر کسی با شما همین کار را بکند، آسیب جدی می‌بینید. در این شرایط اطرافیان‌تان ممکن است احساس کنند باید مدام مراقب رفتارشان باشند. وقت آن رسیده که تغییراتی در خود ایجاد کنید.

خودتان را باور ندارید

به چالش کشیدن فرضیاتی که دارید کار خوبی است. به این ترتیب می‌توانید ایده‌های‌تان را بهبود بخشید و تبدیل به یک آدم ایده‌آل شوید. اما اگر خودباور نباشید، محکوم به شکست هستید! کمی اعتماد به نفس برای رسیدن به هر چیزی کفایت می‌کند.

شور و نشاط اطرافیان‌تان را از بین می‌برید

توضیح این مورد دشوار است، اما در این دنیا آدم‌هایی هستند که بنا بر دلایلی در زندگی دیگران انحلال ایجاد می‌کنند. حرف‌های‌تان دلسرد‌کننده هستند و رفتارتان به دیگران آسیب وارد می‌کند. دوستان‌تان احساس بیماری می‌کنند اگر شبی را با شما بگذرانند.

نمی‌توانید به خاطر اطرافیان‌تان خوشحال باشید

از نظر آدم‌های منفی‌ هیچ خبر خوبی واقعا خوب نیست مگر این‌که خودشان آن را بگویند. هر بار که اتفاق خوبی برای یکی از اطرافیان‌تان می‌افتد، مایوس‌شان می‌کنید؟ اگر دوستان‌تان یک داستان خوب تعریف کنند، حس می‌کنید که خودتان باید یک داستان بهتر تعریف کنید؟ یاد بگیرید به خاطر اطرافیان‌تان شاد باشید، به این ترتیب خودتان هم شاد خواهید بود!

 

منبع: بازده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: