« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
نیروهای یمنی در این عملیات به پایگاه "المسیال" و مرکز فرماندهی "علیب" وابسته به گارد مرزی عربستان در عسیر حمله کردند.
به گزارش آوای رودکوف  به نقل از العالم، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیاتی منحصر به فرد به مواضع نظامی سعودی در "عسیر"، خسارتها و تلفات سنگینی را به ارتش این کشور وارد کردند.


نیروهای یمنی در این عملیات به پایگاه "المسیال" و مرکز فرماندهی "علیب" وابسته به گارد مرزی عربستان در عسیر حمله کردند.

 

  * کشته شدن ده ها نظامی سعودی در جیزان
  بارزترین عملیات نیروهای یمنی طی ساعتهای گذشته در جیزان بود، به صورتی که 40 نظامی سعودی از جمله چند افسر در حمله نیروهای یمنی به پایگاه های نظامی الدفينية، الكرس، القرن، قائم زبيد،  در شرق "البحطيط" کشته و یا مجروح شدند.

* نجران

نیروهای یمنی همچنین عملیاتی را نزدیک گذرگاه "الخضراء" نجران انجام دادند.


در این عملیات نیروهای یمنی به پاکسازی کوه های "علیب" مقابل گذرگاه الخضراء پرداختند که در جریان آن شمار قابل توجهی از مزدوران عربستان سعودی کشته شدند. نیروهای یمنی شماری از آنان نیز به اسارت گرفتند.


یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی نیز به وسیله یک فروند موشک "اورگن" پایگاه گارد ملی سعودی را هدف قرار داد، و چندین موشک کاتیوشا نیز به سوی پایگاه پشتیبانی "الشرفه" و اردوگاه "بلیالین" شلیک کرد.


* جیزان

یک فروند موشک "زلزال 1" نیز به سوی محل استقرار نظامیان سعودی در غرب منطقه "مثعن" شلیک شد. پایگاه نظامی "الخشل" نیز با موشکهای کاتیوشا هدف قرار گرفت.


محل تجمع مزدوران سعودی در کوه "صلب" در استان "نهم" نیز با موشک گراد هدف قرار گرفت که بر اثر آن شماری از مزدوران از پا درآمدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: