« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
یاسوج
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 200هزار زائر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون به بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سیدنورالله جنتی پور گفت: از مجموع 245 امامزاده استان، تشرف بیش از 200هزار زائر به بقاع متبرکه استان 60امامزاده در فصل بهار و تعطیلات نوروزی پذیرای انبوه ارادتمندان است.

وی افزود: این اداره کل تدابیر لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی از جمله امکانات اسکان، ایجاد فضای رفاهی و برنامه های فرهنگی اندیشیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طرح آرامش بهاری با هدف تقویت بنیه دینی و اجتماعی خانواده ها در سالهای اخیر مورد تاکید قرار دارد.

حجت الاسلام جنتی پور تصریح کرد: بخش های مشاوره خانواده و ازدواج، ایستگاه همه واقف باشیم و برنامه های جنبی مانند بیان احکام از جمله بخش های مورد توجه در این طرح است.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از آغاز تعطیلات تاکنون 3 هزار نفر به صورت رایگان اسکان داده شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: