« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
یاداشت
بعضی از مسولان شرکت کننده و خصوصا سخنرانان جلسه نباید با دست خالی و ذهن دور از ایده وارد این همایش می شدند و وقت خود و مردم ما را بیهوده تلف نموده و همایش دلسوزان این شهرستان را وجه المصالحه بازیهای سیاسی خود کنند.
پایگاه خبری آوای رودکوف -بدری:برگزاری سومین همایش توسعه شهرستان لنده و برخی  نکات سخنرانان و نظرات ارائه شده در طی این سه سال و خصوصا  این گردهمایی، مرا بر آن داشت تا نقدی کوتاه بر این همایش داشته باشم.

در ابتدا لازم می دانم از مجریان و دست اندرکاران این همایش طی سه سال اخیر که زحمات فراوانی کشیدند ولی  آرمانها و ارزوهای آنها بر دل نشست و صرفا از طرف مدعوین و مسولین شرکت کننده برآورده نشده تقدیر و تشکر نمایم .

روی سخن من نه با برگزار کنندگان این همایش بلکه همانطور که اشاره شد با مدعوین و مسولینی است که در واقع از خواسته ی مجریان و اهداف همایش دور شده و گاها ایده ها و وعدهایی داده اند که هر گز برآورده نشد و یا اینکه این همایش را محلی برای بیان افکار و اندیشه های خاص خود قرار داده اند.

همانطور که از اسم این همایش پیداست و اهداف ان از پیش مشخص و اطلاع رسانی گردیده انصاف حکم می کرد هر مسولی با دست پر و اندیشه ای نو برای توسعه این شهرستان وارد جلسه می شد و اگر مسولی دستش خالی و ایده ای برای این همایش نداشت باید قطعا حضور پیدا نمی کرد زیرا بسیاری از مردان و زنان این دیار چشم به نتیجه این جلسه دوخته اند و نه چشم به راه فلان مسول و یا فلان نخبه و نه اینکه منتظر بودند در نتیجه سخنرانی فلان مسول بار علمی و معنوی خود را چند ده برابر نمایند!



یکی از نگرانیهای جمع کثیری از شرکت کنندگان و حتی مسولین همایش بیان نکات خارج از موضوع و دستور کار جلسه بوده که علیرغم تذکرات مکرر مردم و مسولین همایش ، کمتر مورد توجه قرار گرفته است .

در مجموع باید عرض کنم که همایشهای تکراری این چند سال اگرچه باعث تجمع و دیدارهای نوروزی و دید و بازدیدهایی شد اما قطعا با اهداف همایش و توقعات مردم فاصله زیادی داشت.

لذا توصیه ما بعنوان قطره ای کوچک از مردم این دیار به گردانندگان این همایش اینست که در صورت تداوم در نحوه اجرا و دعوت خود تجدید نظر نموده و همچنین از مسولان شرکت کننده و خصوصا سخنرانان جلسه اینست که به هیچ وجه با دست خالی و  ذهن دور از ایده وارد این همایش نشوند و وقت خود و مردم ما را بیهوده تلف ننمائید و همایش دلسوزان این شهرستان را وجه المصالحه بازیهای سیاسی خود نکنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
0
سلام درودبر اآقای بدری حرف منطقی ودرستی هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین