« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
یاسوج
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به دلیل بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 17 درصدی ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان مواجه بودیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج، محمود باقری با بیان این خبر اظهار داشت: همچنین در این ایام 928 هزار و 143 گردشگر و مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها، خانه مسافرها، مدارس و مراکز اسکان موقت اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: شب گذشته نیز حدود 32 هزار و 647 گردشگر و مسافر در استان اسکان یافتند.

باقری بیان کرد: امسال به دلیل بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 17 درصدی ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان مواجه بودیم.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت 1188 مورد بازرسی از اماکن گردشگری استان شامل مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی، دفاتر خدمات گردشگری و مراکز اسکان موقت انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکیپ‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تمامی تأسیسات گردشگری سطح استان به منظور جلوگیری از تخلفات برخی از واحدهای پذیرایی، مراکز اقامتی و غیره به صورت تمام وقت تا پایان تعطیلات نوروزی بازدید مستمر داشتند.

وی عنوان کرد: کیفیت خدمات و قیمت ورودی مکان‌های گردشگری از جمله مواردی بود که توسط بازرسان و کارشناسان نظارت و کنترل می‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: