« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: جراحی بیماران صرعی این عارضه را به طور کامل درمان نمی‌کند و افراد باید برای داشتن یک زندگی معمولی تحت نظر پزشک معالج خود قرار داشته باشند
آوای رودکوف: غلامرضا زمانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص مغز و اعصاب با اشاره به بیماری صرع و مشکلات آن در افراد گفت: بیماری صرع نوعی از تشنج است که در اثر بروز این عارضه اشخاص دچار تشنج می شوند.
وی بیان کرد: افرادی که دچار بیماری صرع هستند باید تحت نظر پزشک معالج قرار بگیرند و تا هنگامی که بیماریشان کنترل نشده از رانندگی باید پرهیز کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: افراد مبتلا به بیماری صرع نباید از غذاهای ترش یا چربی بالا استفاده کنند، زیرا اینگونه مواد غذایی بیماری این افراد را تشدید می‌کند.
وی تاکید کرد: داروهای بیماری صرع متاسفانه تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارند و به همین خاطر هزینه‌های درمان آن گران است که خیرین بسیاری تحت سازمان‌های مردم‌نهاد کمک حال این افراد هستند.
زمانی عنوان کرد: درمان بیماری صرع زمان‌بر بوده و اگر به موقع این عارضه تشخیص داده شود بدون هیچ مشکلی افراد می‌توانند زندگی روزمره خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: بیماری صرع در زنان باردار مبتلا به این بیماری به جنین و نوزاد این افراد منتقل نمی شود که امروز بیش از ۹۰ درصد چنین نوزادانی صحیح و سالم به دنیا می‌آیند.

این متخصص مغز و اعصاب یادآور شد: به تازگی یک روش جراحی برای بیماری صرع ابداع شده که بخش آسیب دیده مغز را جراحی می‌کنند، اما اینکار به تنهایی سبب درمان بیماری صرع نمی شود و بیماران باید داروهای خود را استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: