« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
مدیر کل کمیته امداد استان حبر داد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت که 2 هزار و 600 فرصت شغلی در سال گذشته برای مددجویان این استان در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و خدماتی ایجاد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نفل از روابط عمومی کمیته امداد استان ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد امروز (14 فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به نام گذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، گفت: کمیته امداد در سال جدید فعالیت های گسترده ای را در خصوص خانواده های تحت حمایت در برنامه خود دارد و آموزش های خود را به سمت و سویی پیش می برد که به تولید و اشتغال برای مددجویان منجر شود.
 
وی اظهار داشت: توانمندسازی خانواده‌ های مددجو از طریق ایجاد اشتغال و خودکفایی آنها یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد است که با توجه به ظرفیت مناطق و استعداد مددجویان در نقاط مختلف استان انجام می گیرد.
 
محبی، با بیان اینکه دو هزار و 600 طرح اشتغال سال گذشته برای مددجویان اجرا شده، عنوان کرد: طرح های اجرا شده برای مددجویان بیشتر در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و خدماتی بوده و بیش از 358 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

 این مسئول حمایتی، ضمن تشکر از همکاری بانک های عامل در زمینه همکاری با کمیته امداد در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد، تصریح کرد: 20 درصد از کل اعتبارات پرداختی در زمینه اشتغال به مددجویان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و مابقی از محل بانک های عامل، تبصره 26 قانون و تعهدات سفر ریاست جمهوری تأمین شده است.

 محبی، با بیان اینکه کمیته امداد استان سال گذشته موفق شد130 درصد از تعهدات خود در حوزه اشتغال را عملیاتی کند، گفت: تلاش ما این است که امسال نیز با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی به خصوص بانک های عامل در زمینه ایجاد شغل برای مددجویان بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.  

 وی ارائه خدمات آموزشی از جمله مهارت آموزی، پایدارسازی و توسعه مشاغل، کارآفرینی و حرفه آموزی به مددجویان را از دیگر برنامه های حوزه اشتغال کمیته امداد برشمرد و یادآور شد:  پنج هزار و 800 نفر از مددجویان سال گذشته در این دوره های آموزشی با اعتبار پنج میلیارد و 800 میلیون ریال شرکت کرده  و 239 نفر نیز از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شده ‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه یکی از اهداف اساسی کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار است که برگزاری دوره‌های آموزشی و نظارت بر حسن اجرای طرح های اشتغال در این زمینه بسیار کارساز است، گفت: امید است مددجویان تحت حمایت با مهارت آموزی و فراهم شدن زمینه اشتغال از محل اجرای طرح های اشتغال، خودکفایی و کاریابی، به استقلال اقتصادی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.
این خبر تکمیل می شود............
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: