« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
بهمئی
فرماندار بهبهان صبح امروز در حرکتی شتاب زده و تنش زا نزدیک به 200کارگر بهمئی را در فاز دوم پالایشگاه بیدبلند شناسایی و اخراج کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرمانداربهبهان صبح امروز با حضور در جمع کارگران فاز دوم پالایشگاه بیدبلند، از بچه های بهمئی خواست که از بقیه جدا شوند و در گوشه ای باستند و بعد از شناسایی ، بلافاصله همه آنها را از پالایشگاه اخراج کرد.

 به گفته یکی از کارگرهای اخراجی ، علی  مظفری در پاسخ به دلیل این حرکت، گفت: خاک خاک بهبهان است، برق برق بهبهان است و دلیلی ندارد یک بهمئی اینجا کار کند.

 کارگران بهمئی بعد از این اقدام ناشیانه فرمانداری بهبهان درب فرمانداری بهمئی تجمع کردند و خواهان پیگیری حقوق خود شدند.

 یکی از کارگرها گفت: به فرماندار بهبهان گفتیم که طبق بنری که پشت سرتان در پالایشگاه نصب است، مقام معظم رهبری نام سال را سال تولید و اشتغال انتخاب کرد؛ پس چرا ما را که در جغرافیای این منطقه هستیم از شرکت اخراج می کنید، اما فرماندار بهبهان گفت"این به من مربوط نیست، بروید از خودش کار بخواهید"



 یکی دیگر از کارگرها گفت: به فرماندار بهبهان گفتیم که چطور وقت اعزام به جبهه و جنگ با هم برادربودیم و فرزندان بهمئی همپای شما در جنگ شرکت کردند و شهید دادند اما امروز با وجود حضور نیروهای غیر بومی از تمامی نقاط کشور در این پروژه ملی، تنهافرزندان بهمئی را اخراج می کنید؟ او گفت: این هم به من مربوط نیست"

 به گفته چند مسئول بهمئی از زمان انتصاب مظفری به عنوان فرماندار بهبهان تاکنون تنش های قومیتی بین شهرستان بهمئی و بهبهان به اوج رسید و این فرماندار در اقدامی دیگر به بهانه های واهی مانع انتقال خط لوله آب آشامیدنی به بخشی از شهرستان بهمئی شد.

فرماندار بهبهان باید بداند که مسئول مستقیم  این حرکت شتاب زده و بیکاری صدها جوان  در روزهای آغازین سال جدید بوده  و عواقب آن بر عهده وی و یا تیم تصمیم گیرنده این حرکت می باشد.

 لازم به توضیح است که فاز دوم پالایشگاه بیدبلند یکی از پروژه های ملی و بیخ گوش شهرستان نفت خیز و شهید پرور بهمئی است که یکی از بزرگترین منابع تغذیه آن چاه های نفت و گاز واقع در شهرستان بهمئی می باشد.



منبع/آوای ماغر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: