« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
بهمئی
فرماندار بهبهان گفت: این خبر کذب محض است و هیچ گونه اقدامی از سوی فرمانداری بهبهان در خصوص اخراج یا تعدیل نیرو در پالایشگاه گاز بیدبلند دو صورت نگرفته است.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  :علی مظفری فرماندار بهبهان در واکنش به اخراج ۲۰۰ تن از نیروهای شرکت پالایش گاز خلیج فارس بیدبلند در گفتگو با خبرنگار عصر بهبهان، اظهار کرد : این خبر کذب محض است و هیچ گونه اقدامی از سوی فرمانداری بهبهان در خصوص اخراج یا تعدیل نیرو در پالایشگاه گاز بیدبلند دو صورت نگرفته است.

وی افزود : همه قومیت ها اعم از لر، بهبهانی و حتی بهمئی هایی که مقیم شهرستان هستند حق دارند از امکانات شهرستان بهره مند باشند اما همه چیز باید بر اساس قانون و چارچوب اصولی باشد .

مظفری ادامه داد :جمعی از کارگران شرکت پالایش گاز بیدبلند دو مبادرت به انسداد جاده منتهی به شرکت کردند با این هدف که شرکت باید نسبت به تبدیل وضعیت کاری آنها اقدام کند که این عمل مصداق بارز قانون شکنی است و ما اعلام میکنیم ، هر قومیتی که ساکن شهرستان بهبهان هستند از امکانات موجود حق استفاده دارند اما مادامی که خواسته های خود را خارج از چارچوب قانون مطرح کنند مستوجب برخورد خواهند بود.

وی در پایان گفت: برای اشتغال جوانان شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد./عصر بهبهان

به گزارش آوای رودکوف ؛ پیش از این در خبر ی اعلام شد فرماندار بهبهان پیش از 200 نفر از کارگران بهمئی  را از پالایشگاه بید بلند 2 اخراج نمود.متن خبر را اینجا ببینید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: