« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
مراسم تکریم و معارفه معاون جدید توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل و شورای مدیران کمیته امداد استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد را جلب و توسعه مشارکت های مردمی عنوان کرد و افزود: مهمترین هدف مشارکتهای مردمی کمیته امداد بهره مندی از ظرفیت خیران و مسئولان در امر کمک به نیازمندان بوده و اعتماد مردم به این نهاد بهترین سرمایه است.



وی اجرای طرح های صدقات و خیرات، زکات ،مفتاح الجنه ،اکرام ایتام، محسنین، جشن های عاطفه ها و نیکوکاری را  بخشی از اقدامات و فعالیت های حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد برشمرد و گفت: اجرای طرح ها و برنامه های این نهاد با تکیه بر اعتماد مردمی میسر می شود و ما امدادگران باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی اعتماد مردم و خیران را جذب و تقویت کنیم.

محبی با اشاره به اینکه حوزه مشارکت های مردمی یک حوزه درآمدی و موفقیت حوزه های دیگر در گرو این حوزه است، افزود: اصل برنامه محوری باید مد نظر باشد و در فضای اتحاد و همدلی و آرامش و دوستی بین همکاران کارها را پیش برد.

محبی با بیان اینکه هنر یک مدیر این است که که بتواند توانمندی فکری و تخصصی زیرمجموعه خود را مورد استفاده قرار دهد، بیان کرد: : پست های دنیوی میدان آزمایش انسان و تغییر و تحولات به عنوان یک آزمون در پیشگاه الهی محسوب می شود و همه باید تلاش کنیم که از این آزمون پیروز شویم و به یاد داشته باشیم که همه ما امدادگران وظیفه ای جز حمایت از نیازمندان و محرومان نداریم.

سرافراز آوری معاون پیشین توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در این مراسم گفت: کمیته امداد محل خدمتگزاری به محرومان است و همه ما امدادگران در هر پست و مقامی باید با تعامل و دوستی فقط به فکر خدمت به نیازمندان باشیم.

علی حسن مظاهری معاون جدید توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان نیز دراین مراسم، با بیان اینکه توسعه ای پایدار است که مبتنی بر باورهای فرهنگی و اعتقادی باشد، تصریح کرد: موثرترین راهکار در افزایش مشارکت های مردمی اعتمادسازی است و ما باید در این زمینه با برنامه ریزی صحیح و همکاری و تعامل اعتماد مردم را جلب کنیم.



شایسته ذکر است در این مراسم علی حسن مظاهری مدیر قبلی کمیته امداد شهرستان چرام به عنوان معاون جدید توسعه مشارکت های مردمی استان منصوب و از زحمات سرافراز آوری معاون پیشین مشارکت های مردمی تقدیر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: