« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
مدیر کل کمیته امداد کهگیویه و بویراحمد خبر داد
ایجاد دو هزار و 660 طرح اشتغال با اعتبار 390 میلیارد ریال یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد در سال گذشته است و 6 هزار نفر نیز در دوره های مختلف فنی و حرفه ای شرکت کرده و آموزش های لازم را فرا گرفتند.
پایگاه خبری آوای رودکوف :مدیران و مسئولان دستگاههای فرهنگی، حمایتی و اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با استاندار استان دیدار کردند. 



به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، گفت: تقویت ساختار مردمی کمیته امداد و اتکا به کمک های مردمی به جای کمک های دولتی یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد است که این امر موجب جذب 140 میلیارد ریال کمک های مردمی در بخش های مختلف این نهاد در سال گذشته شد.



وی توجه به اشتغال خرد و کوچک را از دیگر رویکردهای کمیته امداد عنوان کرد و افزود: ایجاد دو هزار و 660 طرح اشتغال با اعتبار 390 میلیارد ریال یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد در سال گذشته است و 6 هزار نفر نیز در دوره های مختلف فنی و حرفه ای شرکت کرده و آموزش های لازم را فراگرفتند.



محبی اظهار کرد: توجه ویژه به آسیبهای اجتماعی و فرهنگی سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و کار گروهی نیز در این زمینه تشکیل شد.



وی توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر برخوردار را در بودجه عملیاتی امداد از دیگر برنامه های مهم سال گذشته این نهاد عنوان و بیان کرد: عدالت در توزیع اعتبارات در این بخش از مسائل مهمی است که مورد توجه ویژه قرار گرفته و سهم بیشتری از اعتبارات کمیته امداد در مناطق با ضریب محرومیت بالا هزینه می شود.



سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ایجاد امید و نشاط در جامعه را ضروری دانست و به کاهش نرخ بیکاری در استان هفده و هفت دهم درصد به سیزده و سه دهم درصد اشاره کرد و افزود: نرخ بیکاری در استان بالا است  و باید تلاش بیشتری برای کاهش بیش از پیش بیکاری شود و در این زمینه باید تمامی دستگاههای اجرایی وارد عمل شوند.



خادمی بر لزوم ارائه گزارشات خدمات انجام شده تاکید کرد و بیان داشت: وظیفه و رسالت ماست که حقایق را به مردم اطلاع دهیم.



وی وظیفه و رسالت دستگاههای فرهنگی، حمایتی و اجتماعی به‌ویژه در شرایط کنونی و در آستانه انتخابات را ایجاد و تزریق امید، نشاط و حس همدلی بیشتر در جامعه ذکر کرد.








نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: