« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
مرد زرگر در تأمین امنیت مغازه‌اش سبب شد تا در دام سارق گرفتار شود. مأموران پلیس اما در جریان تحقیقات خود موفق به دستگیری سارق طلافروشی شدند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از رکنا ؛ 15 اسفندماه سال قبل بود که صاحب طلافروشی در پاساژ قائم تجریش به مأموران کلانتری 101 تجریش خبر داد که مغازه‌اش هدف سرقت Stealing قرار گرفته است. او گفت: امروز مثل همیشه وارد مغازه شدم، اما متوجه شدم که چهار و نیم  کیلو طلا و 11 میلیون تومان پول نقدی که داخل مغازه داشتم، سرقت شده است. وقتی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند، معلوم شد که مرد طلافروش به هشدارهای پلیس توجه نکرده و مغازه‌اش ایمنی لازم را ندارد. مغازه به تجهیزات هشدار دهنده مجهز نبود. شیشه‌های مغازه از جنس عادی بود و مرد طلافروش هر بار بعد از تعطیل کردن محل کارش طلاها را داخل گاوصندوق نمی‌گذاشت و تنها روی آن را با پارچه می‌پوشاند. تنها نکته‌ای که مرد طلافروش رعایت کرده بود، نصب دوربین مدار بسته بود. کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین متوجه شدند که سارق نقابدار ساعت 5:30 صبح وارد مغازه شده و سرقت را به راحتی انجام داده است. در شاخه دیگری از بررسی‌ها کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سرقت باید از سوی فردی آشنا رقم خورده باشد.

آنها در بررسی‌های میدانی به مرد ویترین‌ساز که از یک سال قبل در پاساژ کار می‌کرد، مظنون شدند. وقتی معلوم شد که ویترین مغازه شاکی را هم همان مرد ساخته از او تحقیق کردند. مجید. م 25 ساله در اولین تحقیقات گفت که از ماجرا خبر ندارد، اما وقتی با دلایل پلیس مواجه شد به جرمش اعتراف کرد. او گفت در مدتی که ویترین مغازه شاکی را طراحی و اجرا می‌کردم، متوجه شدم که او به هشدارهای ایمنی توجه نمی‌کند به خاطر همین وسوسه شدم تا طلاها را سرقت کنم. از آنجا که به مسیرهای پاساژ آشنا بودم، صبح روز حادثه Incident به راحتی طلاها را سرقت کردم. بعد از اعتراف‌های مجید بود که طلاهای سرقتی و 11 میلیون تومان پول سرقت شده از خانه مجید کشف شد. سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با حضور متهم صحنه سرقت بازسازی و متهم به مقام قضایی تحویل داده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین