« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
واشنگتن پست؛
سفیر آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه خود با سی ان ان بیان داشت که ما از ایران و روسیه خواسته ایم که وارد این ماجرا نشوند. اکنون هیچ چیزی از روی میز برداشته نشده است و آمریکا در صورت نیاز ایران و روسیه را تحریم خواهد کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  جام نیـوز، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشت: آمریکا روسیه و ایران را به خاطر حمایت های سخت آنها از سوریه تهدید کرد.

این روزنامه آمریکایی نوشت: سفیر آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه خود با سی ان ان بیان داشت که ما از ایران و روسیه خواسته ایم که وارد این ماجرا نشوند. اکنون هیچ چیزی از روی میز برداشته نشده است و آمریکا در صورت نیاز ایران و روسیه را تحریم خواهد کرد.

 اکثرت مجلس سنا نیز خواستار این شده اند که تحریم ها علیه روسیه و ایران به خاطر حمایت های آنها از بشار اسد افزایش یابد. مسکو و دمشق تاکید دارند که دولت سوریه نقشی در حملات شیمیایی اخیر نداشته است و ایران نیز به شدت حملات آمریکا به سوریه را محکوم کرده است.
 
این روزنامه افزود: "فرماندهی اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه"، گروهی که شامل روسیه و ایران می شود درباره هرگونه اقدامات نظامی بیشتر آمریکا در این کشور جنگ زده هشدار داد. این هشدار پس از آن مطرح شد که هفته گذشته [میلادی] شاهد حمله موشکی به یکی از پایگاه های هوایی روسیه بودیم.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین