« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
ادعای یک داوطلب ریاست جمهوری:
دقایقی پیش فردی با مدرک ششم ابتدایی برای ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد و وعده داد تا به بیکاران به صورت ماهانه 150 میلیون ریال حقوق دهد.
آوای رودکوف :ثبت‌‌نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره  ریاست‌جمهوری از امروز(۲۲ فروردین ۱۳۹۶) آغاز شد و  به مدت ۵ روز تا شنبه 26 فروردین ادامه می‌یابد.



اما شرایط ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری چیست؟ آیا هر فردی به صرف نبود مانع می‌تواند برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری اقدام کند؟ ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری تصریح دارد که انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام بايد دارای این شرايط  باشند: رجال مذهبی، سياسی - ايرانی‌الاصل- تابعيت كشور جمهوری اسلامی ايران- مدير و مدبر- دارای حسن سابقه و امانت و تقوی- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ايران و مذهب رسمی كشور.

 با وجود تصریح قانون در رابطه با شرایط ثبت‌نام کنندگان اما بسیاری از افراد که از شراط فوق‌الذکر تنها تابعیتش را دارا می‌باشند سودای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و کسب شهرت از این طریق می‌کنند و اندکی موجبات دردسر سیستم انتخاباتی را فراهم می آورند.
 
رئیس جمهور شوم به همه بیکاران 150 میلیون حقوق می دهم

 دقایقی پیش فردی با مدرک ششم ابتدایی برای ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره  ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد و وعده داد تا به بیکاران به صورت ماهانه 15 میلیون تومان حقوق دهد.


منبع: میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین