« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
انتخابات 96
مصطفي ميرسليم، نامزد موتلفه مستقل از ائتلاف تشكل‌هاي اصولگرا ثبت‌نام كرد
آوای رودکوف : روزنامه اعتماد در تحلیل اولین کاندیدای اصولگرایان که در انتخابات ثبت نام کرد نوشت:

 او جدي‌ترين چهره‌اي بود كه ديروز به ستاد انتخابات كشور مراجعه كرد. سياستمدار كهنه‌كار حزب موتلفه و نويسنده كتاب «احتراق موتورهاي درون‌سوز» با لباس كارگرهاي كارخانه خودروسازي و با يك كلاه ايمني براي ثبت‌نام آمد و پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت: نيامده‌ام تا حقوق نجومي بگيرم و مي‌خواهم حق‌تان از سفره انقلاب را به شما بدهم.

حضور و ثبت‌نام او روايتگر انشقاق در جبهه اصولگرايي است به ويژه زماني كه مي‌گويد: جمنا را به لحاظ اخلاقي قبول دارم نه به لحاظ سازوكار. اصولگرايان جبهه مردمي نيروهاي انقلاب را با اميد براي رسيدن به وحدت تشكيل دادند اما گويي جمنا هم نتوانسته اتحاد را به اردوگاه به‌هم‌ريخته‌شان بازگرداند. اين روزها هر چهره جدي كه به نظر مي‌رسد مي‌تواند كانديداي نهايي اصولگرايان باشد به نوعي از جمنا تبري مي‌جويد. مصطفي ميرسليم در پاسخ به سوال «اعتماد» درباره اختلاف نظر در جمنا و اينكه چقدر احتمال دارد او به نفع كانديداي نهايي اصولگرايان انصراف دهد، مي‌گويد: حزب موتلفه پيش از تشكيل جمنا كانديداي خود را معرفي كرده بود و من نامزد حزب موتلفه براي انتخابات رياست‌جمهوري هستم. بعد از تشكيل جمنا با آنها صحبت‌هايي داشتيم و قرار شد همكاري‌هايي با هم د اشته باشيم او در ادامه افزود: نيامده‌ام كه انصراف بدهم. انصراف ندادن هم با برهم زدن وحدت يكي نيست. وحدت در خدمت است. جمنا اشكالاتي داشت كه مي‌شد اين اشكالات برطرف شود كه اينگ‌ونه نشد، ما به لحاظ محتوايي با جمنا مشكلي نداريم. ميرسليم همچنين گفت: تا آخر انتخابات در صحنه حضور دارم و اطلاعي ندارم بادامچيان براي انتخابات ثبت‌نام مي‌كند يا خير. او در ادامه خاطرنشان كرد: سازوكار جمنا و موتلفه سازوكار ائتلاف است. ائتلاف هم به معناي ادغام شدن در يكديگر نيست. حزب موتلفه پيش از جمنا نامزد خود را معرفي كرد، اما ما با دوستان در جمنا مذاكره داشته‌ايم. من از حزب موتلفه نامزد شده‌ام و حزب موتلفه فقط يك نامزد دارد. نامزد حزب موتلفه در پاسخ به اين سوال كه مهم‌ترين رقيب خود را چه كسي مي‌دانيد ؟ اظهار كرد: رقيب اصلي من رييس‌جمهور است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین