« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
مدیرکل کمیته امداد خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۱۹ طرح اشتغال دامداری، کشاورزی، صنفی و خدماتی با اعتباری بیش از ۴۴ میلیارد ریال از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان و افراد نیازمند اجرا شد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  یاسوج، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد امروز (24 فروردین) در دیدار با مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری این بانک با کمیته امداد، در زمینه ارائه تسهیلات به مددجویان تحت پوشش این نهاد بحث و تبادل نظر کرد.

محبی، گفت: با توجه به شعار امسال که تاکید بر اقتصادی مقاومتی و اشتغال و تولید است، ما موظفیم که در این زمینه و در خصوص توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی با بیان اینکه امکان تحقق اهداف کمیته امداد در راستای خدمات بهتر و مطلوب تر به نیازمندان با مشارکت سایر دستگاه ‌های اقتصادی به خصوص بانک‌ های عامل امکان‌پذیر است، اظهار داشت: نیاز به همکاری همه جانبه در بحث اشتغال مددجویان داریم و امیدواریم که این تعاملات روز به روز روند رو به رشدی گرفته و شاهد پرداخت تسهیلات بیشتری در زمینه های مختلف به خصوص در بخش توسعه کشاورزی و مشاغل خانگی باشیم.

 این مسئول حمایتی، با بیان اینکه سال گذشته اعتبار بانک کشاورزی از محل سفر ریاست جمهوری و تبصره 26 قانون بودجه 61 میلیارد ریال بود، اضافه کرد: 319 طرح اشتغال دامداری، کشاورزی، صنفی و خدماتی از محل اعتبارات بانک کشاورزی با اعتباری بیش از 44 میلیارد ریال از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان و افراد نیازمند اجرا شد.

محبی، با اشاره به اینکه اجرای طرح های خرد و کوچک بسیار موثرتر از طرح های کلان است، شرایط بازپرداخت اقساط وام ها را خوب ارزیابی و عنوان کرد: آمادگی داریم تا تعاملات بیشتری با بانک کشاورزی داشته باشیم و با توجه به گردش مالی خوب بانک، نسبت به تعهدات فی مابین پایبند بوده و بر اجرای طرح های کوچک تأکید داریم.

 الله داد محمدی، مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از کمیته امداد در زمینه اجرای طرح های اشتغال برای نیازمندان، گفت: کار و خدمت در کمیته امداد با توجه به شرایط خدمت رسانی، بسیار ارزشمند است.

وی رسیدن به اهداف مشترک و حمایت از جامعه هدف مورد نظر را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: تحقق اهداف کمیته امداد در راه خدمت رسانی به افراد محروم و بی بضاعت نیازمند مشارکت همگانی سایر دستگاه ها و نهادهاست.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد در سال جدید و با توجه به رسالتی که این بانک دارد، در کنار کمیته امداد قدم های موثری در راه محرومیت زدایی بردارد.

 محمدی، با بیان اینکه بانک کشاورزی خدمتگزار محرومین بوده و توجه به محرومین و نیازمندان جزء اولویت های کاری این بانک است، تصریح کرد: این بانک آمادگی هرگونه همکاری با کمیته امداد در اجرای طرح‌ های مختلف جهت رفع فقر و محرومیت از جامعه را دارد.

 وی ضمن تقدیر از کمیته امداد در ارائه خدمات به خصوص در بحث اشتغال به مددجویان، تاکید کرد: بانک کشاورزی در امورات خیر و کمک به جامعه هدف کمیته امداد از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه همکاری بیشتر در راستای پرداخت تسهیلات به مددجویان تاکید و برای همکاری در طرح های کمیته امداد  و همراهی با این نهاد در سال جدید اعلام آمادگی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: