« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
یاسوج
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس 70 درصد نمره آزمون علمی و 30 درصد نمره مصاحبه اعلام شده است
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  یاسوج،، هادی زارع‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال گذشته اظهار داشت: در قالب ماده 28 اساس‌نامه دانشگاه فرهنگیان سال گذشته 10 هزار مجوز پذیرش نیرو داده شد که از این تعداد، 162 نفر سهم استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

زارع‌پور با بیان اینکه در 19 رشته نیازهای خود را ارائه داده بودیم، گفت: یک هزار و 560 نفر در استان ما 50 درصد نمره علمی را به عنوان حد نصاب کسب کردند که از این تعداد، اسامی 643 نفر از سوی سازمان سنجش به عنوان قبولی اعلام شد.

وی ابراز کرد: از 643 نفری که از سوی سازمان سنجش به عنوان قبولی آزمون معرفی شدند، 98 نفر در بررسی اولیه‌ حذف شده و 545 نفر به مرحله مصاحبه راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 162 نفری که سهم پذیرش استان کهگیلویه و بویراحمد در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بود، 30 درصد سهمیه خانواده شهدا و جانبازان و سه درصد سهمیه معلولان بودند و دو درصد نیز مربوط به کسانی بود که سابقه خدمت در سایر دستگاه‌های اجرایی را داشتند.

زارع‌پور با بیان اینکه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس 70 درصد نمره آزمون علمی و 30 درصد نمره مصاحبه اعلام شده است، گفت: در پاسخ به اعتراض برخی به نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید بگوییم که ما در این آزمون تنها نقش مجری را داشته و در نتیجه آزمون هیچ نقشی نداشتیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: