« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
آوای رودکوف :  دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه برای ریاست‌جمهوری ۵۰ برنامه دارم گفت: گفتمان دولت یازدهم اصلاح‌طلبانه نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری عصر امروز،(جمعه 25 فروردین) پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگارن اظهار داشت: یکی از اهدافم این است بتوانم به اندازه ظرفیتم در افزایش مشارکت مردم تلاش کنم.

 وی با بیان اینکه اولین اصلاح‌طلبم که در عرصه انتخابات این دوره شرکت می‌کنم، ادامه داد: در تبیین هرچه بیشتر گفتمان اصلاح طلبی تلاش می‌کنم.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گفتمان دولت یازدهم اصلاح‌طلبانه نیست و رئیس دولت یازدهم بارها گفته اصلاح طلب نیست.

 دبیرکل حزب مردم‌سالاری افزود: یکی از  اهدافم این است که به مردم سالاری در عرصه های مختلف بخصوص بحث تحزب در کشور کمک کنیم.

 کواکبیان با اشاره به ثبت‌نام خود در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در کنگره پانزدهم در چندین جلسه من را متقاعد کردند تا حضور داشته باشم و وقتی دیدم رئیس دولت دهم حاضر شد انگیزه من قوی تر شد، و از پریروز انگیزه‌ام قوی‌تر شد.

وی با بیان اینکه ما در مجلس هشتم دولت دهم را شناختیم، اظهار داشت: در آن زمان بحث خانه‌نشینی و بحث تعیین معاون اول و مسائل دیگر سرپیچی از فرمان رهبری بود، اما برخی ما را بی بصیرت می دانست.

 دبیرکل حزب مردم سالاری افزود: دولت یازدهم برنامه محور است، اما در طول نگارش برنامه ششم فهمیدیم که سه درصد برنامه‌ها اجرا می‌شود.

 کواکبیان با تاکید براینکه  می‌خواهم اولین رئیس جمهوری باشم که همه برنامه‌ها را اجرا کنم، گفت: سعی خواهم کرد  امید مردم به آینده کشور و آینده ای شکوفا و پیشرفته که در چشم انداز بیست ساله آمده است را تقویت کنم.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود:در کابینه بنده وزیر بالای 55 سال نیست.

 وی با اعلام اینکه  نام دولت من دولت اخلاق است، ادامه داد: علامت اختصاری اخلاق هم یعنی اقتصاد، خدمت به مردم، لیاقت سالاری، اعتماد سازی، قانونمداری است.

 نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ما میخواهیم به عنوان کشور الگو در جهان اسلام باشیم و اخلاق باید سرلوحه کارهای ما باشد.

 کواکبیان با اعلام اینکه بنده  پنجاه برنامه دارم که چهل درصد آن اقتصادی است، گفت: برنامه‌های بنده برای اداره کشور بیست وچهار درصد فرهنگی و آموزشی، 16 درصد سیاسی و دفاعی و 4 درصد بری اعتماد سازی و 10 درصد برای بحث تحزب است.

 وی با تاکید براینکه  بنده  با بسیاری از بزرگان مشورت کردم، اظهار داشت:  مگر می‌شود اصولگراها با هشت کاندیدا بیایند اما اصلاح طلبی نماینده نداشته باشد.

 دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه بنده آمده‌ام  گفتمان اصلاح‌طلبی را تبیین کنم و اگر مردم اقبال نشان دهند تا آخر هستم، گفت: بنده  تشکیلاتی هستم و هر تصمیمی حزب بگیرد از آن  تمکین می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: