« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
آیت الله رئیسی پس از ثبت نام:
به گزارش آوای رودکوف  به نقل از العالم، ««آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع خبرنگاران سخنرانی کرد.

 سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی عصر امروز (جمعه 25 فروردین) پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ابتدا لازم می‌دانم این ایام به ویژه نیمه رجب را به همه شما تبریک عرض کنم.

وی با بیان اینکه  از افتخارات نظام اسلامی ما آن است که تمامی اجزا در این نظام با رای مردم رقم انتخاب می‌شوند، ادامه داد: مراجعه به ارای عمومی اساس تشکلات نظام را شکل می دهد و این از افتخارات نظام ماست که رای مردم در آن تشریفاتی نیست و رای مردم حقیقاً سرنوشت کشور و بخش‌های مختلفی از کشور را رقم می زند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد:مردم فرصتی دارند در هر انتخابات، بازنگاهی به آنچه که برگزیدند و ارزیابی نسبت به آنچه که انتخاب کردند داشته باشند اینها در هر انتخاباتی وجود دارد و این  یک فرصت  برای مردم است.

رئیسی افزود: در کشور ما بعد از گذشت سه دهه یا قریب به چهار دهه از انقلاب اسلامی، دولت‌های مختلفی آمده‌اند و اقدامات خوبی را هرکدام از دولت‌ها به سهم خود انجام داده‌اند که باید اقدامات خوب همه  دولت‌ها و همه  دولتمردان را ارج نهاد.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه  تلاش‌های انجام شده، وضعیت و شراط کشور در وضعیتی است که مردم سوال می‌کنند چرا بیکاری هست؟ مردم نگران کسب و کار و رونق کسب و کار هستند.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: روستائیان، شهرنشینان، نخبگان و صاحب نظران سخنشان امروز این است که کشوری با این همه سرمایه‌های ارزشمند و ذخایر که خداوند داده و با این همه نیروی انسانی و نیروهای جوان و خلاق و این همه سرمایه که وجود دارد آیا در شان ملت ماست که شخص بیکاری شرمنده خانواده‌اش شود.

رئیسی اظهار داشت: آیا امکان ندارد برون رفت از این وضعیت؟ پاسخ آن است که با مدیریتی که فرای دسته جات سیاسی فکر کند و به کشور و اعتلای کشور فکر کند، می‌توان این مشکلات را حل کرد.

وی با بیان اینکه در برخی از کشورها نیروی جوان و توانمند ما در آنجا در حال کار است و کاملا آماده است تا شرایط مهیا شود تا برای کشور خودش کار کند، اظهار داشت: امروز  شرایط تغییر و تحول وجود دارد که این  تحول باید در نظام مدیریتی ایجاد شود البته معنای این، آن نیست که دولتمردانی که در جای جای کشور  کار می‌کنند، تلاششان ارزشمند نیست، بلکه باید رویکردها اصلاح شود.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید براینکه  می‌توانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که نقشی برای مردم در اقتصاد قائل باشیم و افزایش بهره‌وری را داشته باشیم، ادامه داد: می‌توانیم اقتصادی را ایجاد کنیم که در تکانه‌های ایام، اقتصاد کشور تکان نخورد یکی از معناهای اقتصاد مقاومتی همین است.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم عنوان کرد: از وضعیت کشور، مطلع هستم، بیش از سه دهه مدیریت در کشور داشتم و تمام لایه‌های اداری کشور را به برکت انقلاب اسلامی می‌شناسم و آسیب‌ها را می‌دانم و می‌توان بسیاری از ساختارها را اصلاح کرد که مشکلاتی برای مردم ایجاد نکند.

آیت الله  رئیسی ادامه داد: بنده با مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی که سعادتی بزرگ برایم بود و با حکم مقام معظم رهبری، در این مدت تمام تلاشم این بود که آنچه از حکم رهبری استفاده می‌شود برای خدمت به زائران و مستمندان و فقرا باشد و تمام همت خویش را به کار ببرم.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام انتخابات با مراجعات متعدد اعم از مردم، علما و فقها و گروه‌ها مواجه بودم که تا همین نزدیکی‌ها  از حضور در صحنه امتناع می‌کردم چون جایگاهی که امروز دارم، با هیچ مسئولیتی قابل قیاس نیست.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تصریح کرد: برخی با من با احتجاج برخورد کردند و گفتند  که شما که می‌گویید در اینجا خدمت کرده‌اید  اگر در جایگاهی که بیشتر بتوانید گره‌های بیشتری باز کنید، این چه اشکالی دارد، من اعلام کردم که بنایی ندارم اما با این مراجعات و احتجاجات در صحنه حضور پیدا کردم.

رئیسی با بیان اینکه بییشترین مراجعاتم همانطور که به دولتی‌ها هم گفتم، درباره بیکاری بوده است، ادامه داد: با این دعوت‌های بسیاری که از ناحیه فرهیختگان شد، حجت بر بنده تمام شد و با توجه به توانمندی که بحمدلله وجود دارد و با توجه به ادوار مختلف مدیریتی که دارم به ویژه در حوزه نظارتی داشتم، به نظرم می‌توان با همه نیروهایی که دل در گرو انقلاب دارند وضعیت فعلی حتما می‌تواند به نفع کسانی که مشکل و گره دارند  تغییر کند.

وی با تاکید براینکه حضور مردم می‌تواند در حل مشکلات نقش آفرین باشد، اظهار داشت: آخرین سخنم آن است که در این قضیه ملاک و میزان رای ملت است و وظیفه ما آن است خود را معرفی کنیم.»»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: