« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
آیت الله صدیقی در نماز جمعه تهران:
این مسئولیت کسی را می خواهد که اسیر باند و جناح و خانواده نباشد و رئیس جمهور یک گروه هم نباشد. بلکه رئیس جمهور ۸۰ میلیون نفر باشد.


 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،  آیت الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در بخشی از خطبه های امروز  با تاکید بر اینکه هر نوع تهمت، تخریب و جوسازی خلاف منش و شخصیت نظام اسلامی است، اظهار داشت: همه باید مر قانون را رعایت کنند؛ رئیس جمهور بعد از رهبری حافظ قانون است، اگر کسی بخواهد رئیس جمهور شود و از همین ابتدا پایگاه های قانون را مورد حمله قرار دهد و بگوید شورای نگهبان کیست، خیلی برای ملت تلخ است.

آیت الله صدیقی ادامه داد: برای ملت تلخ است که ببینند که کسی بخواهد در سنگری استقرار پیدا کند که از ابتدا آن را تخریب می کند؛ چنین شخصی می خواهد مرزهای امنیت کشور را که همان قانون است، از بین ببرد.

وی افزود: این مسئولیت کسی را می خواهد که اسیر باند و جناح و خانواده نباشد و رئیس جمهور یک گروه هم نباشد. بلکه رئیس جمهور ۸۰ میلیون نفر باشد.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه این کشور زاییده انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه ملت ما یک روحیه انقلابی و شعارش «ما می توانیم» است؛ رئیس جمهوری می خواهیم که روحیه سازش کاری نداشته باشد، در عوض روحیه تهاجمی، استقلالی و اتکال به خداوند را داشته باشد.

آیت الله صدیقی خاطرنشان کرد: آن چیزی که رهبر معظم انقلاب مکررا در تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح می کنند مدیریت جهادی است؛ یعنی مدیریتی که عاشق خدمت به پابرهنه ها است و امتیازی برای خود و اطرافیانش نمی خواهد.

منبع: خبرگزاری مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: