« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
آیت‌الله سید احمد خاتمی:
امام جمعه موقت تهران گفت: نباید به هیچ عنوان نظام را فدای کاندیدای خاصی کرد و اینکه گفته شود فلان شخص کاندیدای رهبر معظم انقلاب است اشتباه محض است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  ایرنا، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر پنجشنبه در همایش بصیرتی و معرفتی طلاب و روحانیون استان یزد افزود: رهبرمعظم انقلاب بارها در فرمایشات خود فرموده‌اند که از هیچ فردی و کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و ملت ایران پرشور در این عرصه وارد می‌شوند در حالی که در برخی از کشورهای دنیا اگر خیلی انتخابات مورد استقبال قرار گیرد حدود 51 درصد مشارکت می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به ویژگی‌های رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهوری را باید برنامه داشتن برای رفع مشکلات آحاد مردم در جامعه اسلامی ذکر کرد.

وی افزود: ریاست جمهوری باید همواره در خط ولایت فقیه باشد و سر سازش با بیگانگان نداشته باشد و با همه وجود برای خدمت به جامعه اسلامی و مردم انقلابی تلاش مضاعف داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسی که در راس قوه مجریه به عنوان ریاست جمهوری قرار می‌گیرد باید نگاهی به بیرون و دشمنان انقلاب اسلامی نداشته باشد چون ارتباط با بیگانگان دردی از کشور دوا نمی‌کند.

خاتمی گفت: همه مردم و کاندیداها باید در خود فرهنگ پذیرش نتیجه انتخابات را داشته باشند و به رای و نظر مردم احترام بگذارند که موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود.

خاتمی گفت: محور تمام موفقیت‌های نظام اسلامی توسط مدیران و مردم، حرکت در مسیر دین، ارزش‌ها و گوش به فرمان رهبری بودن است که همان اصل ولایت فقیه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: