« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل دادگستری استان با بیان اینکه در انتخابات گذشته وضعیت همیشه قرمز استان به سفید تغییر کرده است از خبرنگاران خواست تا در انتشار اخبار از قومیت گرایی پرهیز کنید چون در جایی که قومیت گرایی به برتری گزینی ارجعیت داه شود یعنی فرهنگی در کار نیست.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ حجت الاسلام مظاهری  در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان که ظهر امروز  با حضور دکتر رضا دهبانی پور ، سردار انصاری فرمانده انتظامی ، دکتر نظری فرماندار شهرستان بویراحمد ؛ اصحاب رسانه و  جمعی از  مسئولان استانی در سالن دادگستری استان برگزار شدبا تقدیر از مدعوین جلسه بخصوص اصحاب رسانه بعنوان زبان گویای مردم گفت :خداوند امنیت را بعنوان نعمت به انسانها داده است ولی با مراعات نکردن آنها، خداوند آنها را سزاوار بی امنیتی می کند که این نشأت گرفته از رفتارهای خود آنهاست.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایران به لحاظ امنیتی در وضعیت مناسبی قرار داد  افزود :  در کشور ما با وجود تمام کارشکنی های داخلی و خارجی برای خدشه دار کردن این امنیت به لطف تیزبینی مقام معظم رهبری و فداکاری سربازان این مرز و بوم همچنان این امنیت در قالب امنیت فیزیکی و اجتماعی برقرار است.

حجت الاسلام مظاهری خطاب به اصحاب رسانه گفت : شما اصحاب رسانه بعنوان زبان گویا و چشم رسای مردم  باید واقعیت‌ها را با تکیه بر عیب پوشی ارائه کنید، حمله به اشخاص هر چند به یک دلیل واقعی و حقیقی ک باعث تنش می شود نباید صورت بگیرد بلکه باید به نحوی اصلاحی تذکر داده شود که حریم اشخاص حفظ شود.

رئیس دستگاه قضایی استان اظهار داشت نباید اشتباهات را جار زد بلکه باید جهت اصلاح به نحوی صحیح تذکر داد.

حجت الاسلام مظاهری بیان کرد :شما اصحاب رسانه بعنوان بازوی مقتدر  ایجاد امنیت و آرامش در کشور هستید.

وی با بیان اینکه  تذکراتی که بعضا به رسانه ها داده می شود جهت صیانت از شأن اصحاب رسانه است گفت: ما و شما باید دست در دست هم جهت آرامش جامعه بخصوص در برهه ی انتخابات تلاش کنیم.

مدیرکل دادگستری استان عنوان کرد : برای خدا بودن باید در رأس فعالیت‌های رسانه ها باشد.

حجت الاسلام مظاهری از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست  به گونه ای عمل شود که در مقابل همدیگر قرار نگیریم البته در چهارچوب قانون.

ایشان در ادامه خطاب به رسانه ها گفت:وظیفه  شما در زمان انتخابات این است که تبلیغات را در زمان قانونی خود انتشار دهید، اخلاق مداری و ادب در انتقال اخبار را سرلوحه قرار دهید و بدانید که دستگاه قضایی کشور  در برخورد با جرائم رسانه ای طبق قانون برخورد می کند.

مدیرکل دادگستری استان با بیان اینکه در انتخابات گذشته وضعیت همیشه قرمز استان به سفید تغییر کرده است از خبرنگاران خواست تا در انتشار اخبار از قومیت گرایی پرهیز کنید چون در جایی که قومیت گرایی  به برتری گزینی ارجعیت داه شود یعنی فرهنگی در کار نیست.

رئیس دستگاه قضایی استان با اشاره به نقش رسانه در انتخابات گفت:شما جهادگران عرصه ارتقاء فرهنگ مردم هستید پس باید از انتشار نقاط ضعف کاندیدهای انتخاباتی پرهیز کنید بلکه باید فقط در جهت برجسته سازی توانمندی آنها اقدام کنید.

ایشان در پایان تاکید کردند : در صورت ایجاد اختشاش و انتشار اکاذیب قاطعانه با آنها برخورد خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: