« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات شوراها باید رفتاری به دور از مسائل سیاسی و طایفه ای داشته باشیم تا شوراهایی تخصصی و حرفه ای جهت برطرف کردن نیازهای جامعه تشکیل بدهیم
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار صمیمی عیدانه اصحاب رسانه استان گفت: اتفاق بزرگی پیش رو داریم که در واقع بهار مردم سالاری دینی در کشور ماست.

وی افزود: انتخابات نه تنها بهار مردم سالاری دینی که بهار اصحاب رسانه نیز هست و آنها با توجه به حجم بالای کاری که دارند باید عملکرد بسیار مؤثری نیز در اطلاع رسانی صحیح داشته باشند و رسالت خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

نماینده سیاسی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات شوراها باید رفتاری به دور از مسائل سیاسی و طایفه ای داشته باشیم تا شوراهایی تخصصی و حرفه ای جهت برطرف کردن نیازهای جامعه  تشکیل بدهیم و وظیفه رسانه آگاه کردن مردم از ضرورت داشتن شورایی کارآمد و تخصصی است.

خادمی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری جامعه نیاز به آرامش و نشاط دارد تا با درصد بالای مشارکت مردمی اعتبار استانمان را در کشور بالا ببریم و چهره بهتری از استان را نمایش دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد امید و انگیزه برای مردم کار اصلی اصحاب رسانه است که منجر به مشارکت بالای مردم در این اتفاق بزرگ می شود و هر نتیجه ای که بدست بیاید نتیجه  فکر و خواسته  مردم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: