« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
لنده
پدر و مادر شهید نوایی در این دیدار ؛ خطاب به دکتر دهبانی پور گفتند : بسیار خرسندیم از اینکه همرزم فرزند شهیدمان به دیدارمان آمد و احساس می کنیم بوی فرزندمان به مشاممان می رسد.
پایگاه خبری آوای رودکوف : مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که امروز به منظور شرکت در جشن بزرگ هفته فرهنگ و هنر  به شهرستان لنده سفر کرده است، به دیدار خانواده شهید محمد حسین نوایی که از همرزمان خود بود، رفت و با خانواده این شهید در فضایی صمیمی به گفت و گو پرداخت.



به گزارش آوای رودکوف ؛ پدر و مادر شهید نوایی در این دیدار ؛ خطاب به دکتر دهبانی پور گفتند : بسیار خرسندیم از اینکه همرزم فرزند شهیدمان به دیدارمان  آمد و احساس می کنیم بوی فرزندمان به مشاممان می رسد.



دكتر رضا دهبانی پور  نيز در این دیدار با بیان اینکه ، 35 سال پیش با شهید محمد حسین نوایی هم رزم بوده گفت: در سال 1361 به اتفاق شهید از شهرستان بهبهان به جبهه های جنوب اعزام شدند و در انجا وی به عنوان آر پی جی زن و شهید نوایی که از سن و سال پایینی برخوردار بوده به عنوان یکی از دو ارپی جی زن در کنار وی در عملیات بیت المقدس حضور داشته اند .



مدیرکل ارشاد اسلامی استان  با مرور خاطراتش از اين شهيد والا مقام افزود : شهید نوایی علیرغم جثه کوچکی که داشت اما بسیار فعال و چابک بوده و علاوه بر ارپی جی یک دستکاه کلانشیکف نیز همراه داشت و در واقع با هر دوسلاح به جنگ دشمن می رفت.



ایشان خدمت به خانواده های معظم شهدا را توفیق الهی دانست و گفت: تقدیر و تفقد خانواده این عزیزان کمترین خدمت مسئولان به آنهاست و همانطور که در جبهه های نبرد، ایثار و فداکاری را از آنها در حد اعلا شاهد بودیم، امروز نیز خانواده های آنها با همان روحیه و کمترین چشمداشتی به زندگی عزتمند خود ادامه می دهند.



 گفتنی است ؛ شهید محمد حسین نوایی که در زمان شهادتش 17 ساله و دانش آموز بوده در  سال 1361 در منطقه کوشک به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید بعد از 19 سال دوری و غربت در زادگاهش واقع در روستای پاطاه از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده به خاک سپرده شد.









نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: