« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
انتخابات96
آسوشیتدپرس با پرداختن به بخت حسن روحانی برای انتخاب مجدد نوشت: نمی‌توان گفت که حسن روحانی مانند دیگر روسای جمهور به سادگی مجددا انتخاب می‌شود و این احتمال کم و سخت است.
به گزارش آوای رودکوف ، خبرگزاری «آسوشیتدپرس» در مطلبی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ایران نوشت انتخابات فراروی ایران احتمالا «حسن روحانی» رییس جمهور کنونی را برابر تنوعی از رقبا قرار می دهد.

این خبرگزاری با اشاره به ثبت نام 1600 نفر و تایید و رد صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان به رقبای حسن روحانی اشاره کرد و از حجت الاسلام «ابراهیم رییسی» تولیت آستان قدس رضوی، «محمدباقر قالیباف» شهردار تهران، «محمد هاشمی» رییس سال‌های دور صدا و سیما و نیز «محمود احمدی نژاد» رییس جمهور سابق ایران به عنوان رقبای انتخاباتی حسن روحانی نام برد.

آسوشیتدپرس با پرداختن به بخت حسن روحانی برای انتخاب مجدد نوشت: نمی‌توان گفت که حسن روحانی مانند دیگر روسای جمهور به سادگی مجددا انتخاب می‌شود. ایرانیان هنوز بهره‌ای از توافق هسته‌ای را حتی با رفع تحریم‌های بین‌المللی در عوض محدودیت در فرایند غنی‌سازی اورانیوم شاهد نبوده‌اند. برای رای دهندگان ایران «وضعیت اقتصادی» اهمیت دارد.

منبع/فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین