« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
با آغاز مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت، مشمولان می بایست شماره حساب بانکی و تلفن همراه خود را در سامانه ثبت نمایند. در این مرحله ورود افراد به سامانه سهام عدالت با کد ملی صورت می گیرد و به مشمولان صورت حساب ارائه می شود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، بحث پرداخت سود سهام عدالت و زمینه سازی برای آزاد ساختن خرید و فروش  آن پس از 10 سال از اجرای طرح، در سال گذشته مطرح شد و در اسفندماه به طور رسمی کلید خورد.
 
بر این اساس طرح ساماندهی سهام عدالت و پذیرش 49 میلیون نفر سهامدار از هفده اسفندماه سال 95 آغاز شد که تا کنون نزدیک به 30 میلیون مراجعه به سامانه انجام گرفته است.
 
در این مرحله ورود افراد به سامانه سهام عدالت با کد ملی صورت می گیرد و به مشمولان صورت حساب ارائه می شود.
 
بر اساس این گزارش روز گذشته پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی سهام عدالت خبر داد و تصریح کرد :در این مرحله مشمولان با مراجعه به بانکها و موسسات مالی و اعتباری مورد تأئید بانک مرکزی باید شماره شبا بانکی خود را تهیه نمایند و در سامانه ثبت کنند.
 
بر این اساس از تاریخ 30 فروردین سال 1396 (نیمه شب سه شنبه) سامانه سهام عدالت samanese.ir پاسخ گوی متقاضیان است و  مشمولان باید شماره شبا بانکی و شماره تلفن همراه خود را در این سامانه ثبت نمایند.
 
لازم به ذکر است طبق مقررات هر مشمول سهام عدالت باید یک شماره حساب اختصاصی داشته باشد چراکه سود سهام فقط به حساب خود مشمولان واریز خواهد شد.
 
به گفته پوری حسینی امکان افتتاح حساب برای افراد صغیر که به سن قانونی نرسیده اند، به منظور ارائه شماره آنها به سامانه سهام عدالت وجود دارد اما موضوع حق برداشت بر اساس مقررات بانکی خواهد بود.
 
بر اساس این گزارش سامانه سهام عدالت samanese.ir  به گونه ای برنامه ریزی شده که در خصوص خطای اپراتوری شبا اخطار داده و کمک می کند تا اصلاح شود همچنین در کنار ثبت شماره شبا بانکی، از متقاضیان شماره تلفن همراه نیز دریافت خواهد شد که پس از بررسی شماره شبا و صحت یا سقم آن به مشمولان از طریق پیامک اطلاع رسانی شود و اگر برای شخصی پیامک ارسال نشد می بایست بعد از    10-15 روز به سایت و صفحه خود مراجعه نموده و از صحت آن اطلاع یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین