« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
امام جمعه موقت یاسوج
دایره مصرف زکات بسیار گسترده است و می توان آن را برای پروژه های عام المنفعه استفاده کرد، اما بهترین راه مصرف آن کمک به فقرا و نیازمندان است.
پایگاه حبری آوای رودکوف : کارگاه آموزشی تخصصی توانمندسازی بانوان شاغل در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با حضورامام جمعه موقت یاسوج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد. 



به گزارش روابط عمومی کمیته امداد،  حجه الاسلام و المسلمین سید علی صالح موسوی اعظم مدیر بنیاد مهدویت و امام جمعه موقت یاسوج در این کارگاه گفت: کار کمیته امداد کار همه انبیاء و مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) است و امدادگران بدانند که خداوند پاداش محسنین و نیکوکاران را ضایع نمی کند بلکه این حسنات را به طور مضاعف در پرونده اعمال آنها ثبت می کند.

وی در خصوص زکات و نحوه مصرف آن بیان کرد: دایره مصرف زکات بسیار گسترده است و می توان آن را برای پروژه های عام المنفعه استفاده کرد، اما بهترین راه مصرف آن کمک به فقرا و نیازمندان است.

مدیر بنیاد مهدویت کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: کمیته امداد نهادی است که پایه و اساس آن بر مبنای ارزش نهاده شده و طرح ها و برنامه های این نهاد نشأت گرفته از قرآن و دین اسلام است و چنین تشکیلاتی در هیچ جای دیگری وجود ندارد.

حجه الاسلام موسوی اعظم با اشاره به اینکه مسئولان و امدادگران کمیته امداد با تمام توان در خدمت نیازمندان هستند، افزود: مددجویان و خانواده های تحت حمایت نیز باید قدردان این نعمت های الهی و خدماتی که به آنها می شود، باشند زیرا بسیاری از افراد متشخص جامعه از برکت وجود همین نهاد به مقام و منزلت رسیده اند. 

مدیر بنیاد مهدویت استان با بیان اینکه با آمدن انقلاب رحمت الهی بر مردم ما سرازیر شد همه ما باید قدردان و شکرگزار این نعمت ها باشیم، تاکید کرد: بهترین اعمال در هر زمانی انتظار فرج است و انتظار فرج به معنای آماده شدن، جبران کاستی ها و عبادتهای ترک شده را انجام دادن، است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: