« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
از محل اعتبارات بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به منظور تعاملات بیشتر درخصوص ارائه تسهیلات به نیازمندان، با مدیر امور شعب بانک ملی استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، ضمن تقدیر از همراهی و همکاری بانک ملی در حوزه مددجویی در استان، گفت: کمیته امداد تاکنون در عرصه ایجاد اشتغال بسیار موفق عمل کرده و نظارت مستمر در تمام فرآیند اشتغال زایی مددجویان منجر شده تا تمامی طرح ها به اشتغال پایدار تبدیل شود.



وی با اشاره به رویکرد توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال برای آنها، اظهارکرد : تلاش کمیته امداد بر این است تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود و همچنین با ایجاد تعامل با سایر دستگاههای اجرایی شرایط بیشتر و بهتری را برای اشتغال‌زایی خانواده ها به وجود آورد.

محبی اعتبار اختصاص یافته برای اشتغال مددجویان به بانک ملی را در سال گذشته از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و تبصره 26 قانون بودجه را بیش از 212 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: 527 طرح اشتغال زایی با اعتبار 72 میلیارد و 350 میلیون ریال از محل اعتبارات بانک ملی برای مددجویان و افراد نیازمند اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه 935 پرونده با اعتبار 139 میلیارد و 950 میلیون ریال نیز پرونده سازی شده و آماده دریافت تسهیلات است خواهان تسریع در همکاری بانک در این خصوص شد.

احداله امیری مدیر امور شعب بانک ملی استان در این دیدار با اشاره به تعاملات خوب کمیته امداد با بانک ملی، گفت: کمیته امداد نظارت بسیار خوبی در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به خانواده ها دارد و این موضوع باعث افزایش اعتماد و کارایی فی مابین شده است.

وی از ادامه روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت : همانطور که کمیته امداد نظارت خوبی در روند پرداخت تسهیلات دارد، در بحث اقساط پرداختی هم نظارت داشته باشد تا مددجویان اقساط خود را مثل گذشته به موقع پرداخت کنند.

امیری با بیان اینکه تعامل با کمیته امداد از افتخارات بانک ملی است، اظهار کرد: خدمت رسانی به محرومان آثار و برکات فراوانی را به همراه دارد که همگان باید با همکاری و تعامل برای خدمت رسانی بیشتر ، از این آثار و برکات بهره مند شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: