« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
روابط عمومی پلیس فتا ناجا
سرگرد مصطفی نوروزی رییس پلیس فتا استان مرکزی گفت :در هنگام درج تصاویر در پروفایل شبکه های اجتماعی مراقب سوء استفاده های احتمالی باشید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سرگرد مصطفی نوروزی" رئيس پليس فتا  استان مرکزي در اين باره گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر هتک حیثیت موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 
            
نوروزي ادامه داد: در ابتدا اظهارات شاکیه اخذ که ایشان عنوان داشتند:"مدتی است شخصی ناشناس تصاویر شخصی بنده را بر روی پروفایل خود در یکی از شبکه های اجتماعی قرار داده و فعالیت می نماید لذا تقاضای رسیدگی دارم ."
   
در ادامه کارشناسان پلیس فتا موضوع را بررسی و با شیوه و شگردهای پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی به این پلیس احضار کردند.

وی ادامه داد : متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد و در خصوص موضوع اظهار بی اطلاعی می نمود که پس از بررسی ادوات رایانه ای و مخابراتی و استخراج ادله مورد نیاز ضمن اقرار به جرم خود عنوان داشت که شاکیه را می شناخته و با نیت انتقام جویی پس از دانلود عکس های وی از روی  پروفایلش مرتکب این عمل مجرمانه گردیده است که در پایان پرونده به همراه متهم و مستندات جهت سیر مراحل قضایی روانه دادسرا شد.

سرگرد نوروزی در خاتمه بیان داشت : شهروندان باید توجه داشته باشند که درج عکس های شخصی و خانوادگی بر روی پروفایل شبکه های اجتماعی دسترسی و سوء استفاده افراد سودجو از تصاویر و اطلاعات ما را فراهم می نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: