« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
محتویات داخل خودرویی در خیابان یوسف آباد راز سرقت‌های سرنشینان آن را فاش کرد.
به گزارش آوای رودکوف، سرهنگ احمد ناصری رئیس کلانتری 125 یوسف آباد در تشریح این خبر گفت: با وقوع چند فقره سرقت و شکایت های صورت گرفته از سوی شهروندان مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی، افزایش گشت های انتظامی در دستور کار قرار داده شد که مأموران انتظامی هنگام گشت زنی متوجه رفتار مشکوک دو سرنشین خودروی سواری شدند که خودروی خود را به طور نامناسب در خیابان پروین اعتصامی پارک کرده بودند و سرنشینان آن مدعی بودند که خودروی آن ها دارای نقص فنی است، رفتار مشکوک آنان ظن مأموران را برانگیخت که احتمال سارق بودن آنان وجود دارد. بر این اساس اقدام به بازرسی از خودرو سواری کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودروی سواری تعدادی مدارک و مستندات مالکیت خانه و خودرو و نیز تعدادی اقلام خانه مانند ریش تراش، 11 عدد قاشق چنگال قدیمی، ساعت رومیزی قدیمی، جاسوئیچی کشف شد که این مدارک و مستندات متعلق به سرنشینان خودرو نبود.
براین اساس برای بررسی بیشتر مظنونان به کلانتری انتقال داده شدند.

 وی در ادامه گفت: در پی تحقیقات انجام شده، مشخص شد که مدارک و مستندات ماشین مربوط به خودروی مسروقه در خیابان رسالت و مدارک مالکیت خانه مربوط به اموال به سرقت رفته از خانه ای در یوسف آباد است که ظن مأموران به سارق بودن آنان به یقین مبدل شد.

ناصری همچنین گفت: با توجه به تحقیقات صورت گرفته، سارقان چاره ای جز اعتراف به سرقت نداشتند و در اعترافات خود مدعی شدند که سرقت ها را با همدستی دو نفر دیگر انجام دادند و اموال مسروقه را به مالخری در مرکز شهر می فروختند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: با اعتراف متهمان به چندین سرقت، پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه اموال مکشوفه تحویل پایگاه سوم آگاهی پلیس پایتخت شدند.

جام جم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: